Szanowni Państwo,
mija kolejny tydzień nadzwyczajnej sytuacji, z jaką nieoczekiwanie przychodzi nam się zmagać.
Mam nadzieję, że udało się Państwu choć trochę przyzwyczaić do nowych, ciężkich warunków pracy i nauki w okresie, w którym wszyscy solidarnie: wykładowcy, administracja i studenci, uczymy się funkcjonować w zmienionej rzeczywistości.
Wiem, że każdy dzień przynosi nowe, smutne wieści i nowe strapienia dla każdego z nas.
Licząc na to, że po tym najtrudniejszym czasie nagłych zmian macie Państwo choć chwilę czasu, chciałbym zaproponować podzielenie się troskami nie tylko bieżącymi, ale również tymi o najbliższą i nieco dalszą przyszłość. Chciałbym móc być z Państwem, by choć trochę dzielić zmartwienia i bolączki oraz wyzwania, jakie stawia przed nami każdy dzień.
Rozumiejąc powagę sytuacji i Państwa ograniczenia czasowe, chciałbym zaproponować zróżnicowane formy rozmów i dialogu: od najmniej angażującej czas możliwości zadawania pytań w ramach formularza na mojej stronie alojzynowak.pl poprzez krótkie filmy, które będą się na niej regularnie pojawiały oraz czaty internetowe i mój Twitter @AlojzyZNowak.
To przy jego pomocy będę także Państwa informował na bieżąco o publikacji kolejnych moich wideokomentarzy. Na mojej stronie, w zakładce „Wybory 2020” znajdziecie Państwo program wyborczy, a w zakładce „Pytania i odpowiedzi” - najczęściej zadawane pytania, za które jestem bardzo wdzięczny. Zapraszam także serdecznie do obejrzenia wideorealizacji podsumowującej pierwszych kilka tygodni działania naszej Wspólnoty w nadzwyczajnym trybie, w nadzwyczajnych czasach.
Szanowni Państwo, w tych trudnych chwilach nie jest łatwo dyskutować o przyszłości. Myślę, że teraz - gdy wszystkie wcześniejsze plany, programy i strategie będą podlegały zmianom wynikającym z nowych, szczególnych potrzeb całej naszej Wspólnoty - jest to szczególnie ważne. Mam nadzieję, że razem znajdziemy czas na dyskusję i na przygotowanie rozwiązań, których propozycje chciałbym Państwu przedstawić.
Pragnę Państwu raz jeszcze podziękować za cierpliwość, elastyczność, wyrozumiałość oraz zapał do ciężkiej i mądrej pracy. Chciałbym też życzyć Państwu dużo zdrowia, wytrwałości i tego, byśmy wszyscy wkrótce spotkali się w murach naszej Alma Mater.
Serdecznie pozdrawiam,
Prof. dr hab. Alojzy Z. Nowak.
Dziekan Wydziału Zarządzania UW
15 lipca 2022 r. odbędzie się uroczysta gala z wręczeniem pamiątkowych listów gratulacyjnych absolwentom studiów licencjackich, magisterskich i podyplomowych WZ UW. Zapraszamy do udziału wszystkich chętnych.
Z przyjemnością informujemy, że dr Mateusz Gajda wydał nową książkę pt. „Przemoc w pracy. Środki ochrony prawnej i metody przeciwdziałania”. Autor poddaje analizie przepisy polskiego prawa związane z przeciwdziałaniem przemocy w pracy, a także podaje liczne praktyczne porady dla pracodawców zainteresowanych podjęciem walki z przemocą w miejscu zatrudnienia.
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z filmami rekrutacyjnymi, przygotowanymi przez Biuro ds. Rekrutacji UW.
Przedstawiamy cztery tutoriale, które w prosty i czytelny sposób omawiają ścieżkę rekrutacji na studia – od założenia konta w systemie Internetowej Rekrutacji Kandydatów UW po złożenie wymaganych dokumentów.
Uniwersytet Warszawski został oceniony jako najlepsza uczelnia akademicka w Polsce – według najnowszego rankingu „Perspektyw”. Uzyskaliśmy wskaźnik rankingowy na poziomie 100 procent, natomiast drugą pozycję zajął Uniwersytet Jagielloński ze wskaźnikiem - 99,4 procent. Na trzeciej pozycji uplasowała się Politechnika Warszawska (wskaźnik - 84 proc.). Czwarte miejsce ex aequo zajęły Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie.
Zapraszamy do udziału w XVII Edycji Konkursu Project Master na najlepszą pracę licencjacką, magisterską, podyplomową i doktorską w dziedzinie zarządzania projektami.
Zapraszamy na wykład otwarty prof. A. Tatarynowicza z Singapore Management University (SMU) pt. „Research at the Intersection of Venture Capital Relations and Interorganizational Networks” w dniu 29 czerwca w godz. 11.30-13.00 w Sali A 207.
Dziekan WZ UW ogłasza konkurs na zatrudnienie adiunkta w Katedrze Przedsiębiorczości i Systemów Zarządzania.
Z radością informujemy, że dr Laura Zoboli z Samodzielnego Zakładu Europejskiego Prawa Gospodarczego WZ UW została nagrodzona prestiżowym stypendium Marii Skłodowskiej-Curie (MSCA) Komisji Europejskiej.
Zapraszamy na współorganizowaną przez WZ UW VIII Konferencję „Informatyka w Zarządzaniu”, która odbędzie się w dniach 1-2 grudnia 2022 we Wrocławiu, na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
Na WZ UW trwa cykl warsztatów dotyczących procesu badawczego i analizy danych w ramach projektu prowadzonego z Urzędem m.st. Warszawy. Celem warsztatów jest szybka diagnoza problemów miasta i tworzenie skutecznych rekomendacji ich rozwiązania.
Zapraszamy do udziału w VIII ogólnopolskim konkursie im. prof. Romana Głowackiego, na najlepszą pracę magisterską/licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji.
Trwa rekrutacja na studia licencjackie, magisterskie, podyplomowe, a takze do programu International Business Program, Global MBA, Master in Food Systems oraz Executive MBA.
© Copyright: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
ul. Szturmowa 1/3, 02-678 Warszawa
tel: +48 22 55 34 002, fax: +48 22 55 34 001; mail: wz@wz.uw.edu.pl
NIP: 525-001-12-66
Administratorem strony jest Sekcja Informacji i Promocji WZ UW