15 marca 2022 r. została uruchomiona Synergia WZ UW – nowoczesna platforma łącząca biznes z nauką oraz pracodawców ze studentami i absolwentami Wydziału Zarządzania UW. Zapraszamy do odwiedzenia portalu, aby przekonać się, jak duży potencjał kryje w sobie synergia tych dwóch światów i jakie korzyści przynosi każdej ze stron!
Synergia Wydziału Zarządzania UW to portal internetowy dla społeczności Wydziału oraz firm i instytucji z nim współpracujących. Jego celem jest dostarczanie oraz wymiana informacji i wzajemnych możliwości pomiędzy różnymi grupami użytkowników, a także łączenie ludzi, których współpraca może przynieść obustronne korzyści: studentom i absolwentom pomoże w doskonaleniu kompetencji zawodowych, przedstawicielom biznesu w rozwijaniu firm, a pracownikom naukowym umożliwi wykorzystanie swojej wiedzy na innych polach. – Synergia WZ UW to miejsce, gdzie nauka łączy się z biznesem w praktyczny sposób. Daje to nam, całej społeczności WZ UW, dużo nowych możliwości. Jedni mają innowacyjne pomysły, inni posiadają narzędzia do ich wykorzystania i wdrożenia. Uczymy się od siebie nawzajem, tworzymy nowe projekty i wspieramy w realizacji celów – mówi Anna Matysiak-Kolasa z Biura Karier i Absolwentów Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Portal składa się z czterech stref: Student, Absolwent, Biznes oraz Akademia, a każda z nich, obok kilku wspólnych zagadnień, posiada unikalne zakładki dedykowane oddzielnie danym grupom odbiorców.
W Strefie Student znajdują się aktualne oferty pracy, praktyk czy staży oraz narzędzia pomocne w aplikowaniu na poszczególne stanowiska – każdy zalogowany użytkownik może wygenerować profesjonalne CV oraz wykonać testy kompetencyjne, a następnie skonsultować je z doradcą kariery. Regularne korzystanie z portalu pozwala też śledzić bieżące informacje i wydarzenia, które mogą stanowić potencjał do dalszego rozwoju osobistego i stawiania kolejnych kroków na ścieżce kariery.
Strefa Absolwenta to miejsce zarówno dla osób, które założyły już swoją firmę lub znalazły pracę, jak i tych, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z biznesem. Portal oferuje nie tylko przegląd aktualnych ofert zatrudnienia czy możliwość znalezienia mentora, lecz także daje narzędzia do promocji własnej marki, nawiązania współpracy z nowym partnerem biznesowym, a nawet inwestorem. Można też zaplanować dalszą ścieżkę kształcenia, korzystając z oferty edukacyjnej Wydziału.
Strefa Biznes została przygotowana z myślą o obecnych i przyszłych partnerach biznesowych Wydziału Zarządzania UW oraz pracodawcach zainteresowanych zatrudnieniem studentów i absolwentów WZ UW. Pracodawcy, oprócz bezpłatnej publikacji ogłoszeń, mają też możliwość znalezienia partnera do współpracy biznesowej oraz wyboru odpowiedniego szkolenia dla zespołu lub firmy. Praktycy biznesu mogą ponadto dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi użytkownikami strony, zakładając konto eksperta.
Strefa Akademia to przestrzeń dla pracowników naukowych Wydziału Zarządzania UW. Za pośrednictwem Synergii mogą oni na przykład zgłosić chęć współpracy z innymi użytkownikami w charakterze mentorów, doradców, ale też konsultantów lub partnerów różnych projektów. Mają również możliwość korzystania z forum w celu realizacji prowadzonych przedsięwzięć.
– Synergia WZ UW daje szerokie pole do współpracy dla naszych najważniejszych partnerów: studentów, absolwentów, partnerów biznesowych i społecznych, a także wykładowców. Chcemy, żeby dzięki portalowi każda z tych grup osiągnęła własne cele, a wspólnie żebyśmy osiągnęli efekt synergii – mówi dr hab., prof. ucz. Igor Postuła, prodziekan ds. rozwoju WZ UW.
Większość funkcjonalności Synergii WZ UW jest dostępna po zalogowaniu, warto więc założyć konto i już dziś skorzystać z szerokich możliwości, jakie oferuje platforma!
Portal www.synergia.wz.uw.edu.pl został sfinansowany w ramach programu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego pod nazwą "DIALOG" w latach 2017-2019.
Dzisiaj odbyła się inauguracja Alior Uniwersytetu, który ma na celu zbliżenie środowiska uniwersyteckiego i biznesu w praktyce. Partnerami wydarzenia są uczelnie: Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Przemyślu, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, a także Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Inauguracji towarzyszył panel dyskusyjny „Biznes a świat akademicki”, w którym wziął udział m.in. dziekan Wydziału Zarządzania prof. dr hab. Grzegorz Karasiewicz. Więcej projektów łączących środowisko uniwersyteckie z biznesem pod skrzydłami Alior Banku pojawi się już wkrótce.
Było nam niezmiernie miło gościć wszystkich studentów zainteresowanych naszym międzynarodowym programem o podwójnym dyplomie "Global MBA" na sesji informacyjnej, którą zorganizowaliśmy na platformie Zoom w miniony wtorek. Wraz z partnerami z TH Koeln, KNU i UNF mamy nadzieję, że uzyskane tam informacje były pomocne i zachęciły uczestników do aplikowania na nasze unikalne studia! Dla tych z Państwa, którzy nie mogli dołączyć do sesji zamieszczamy link do nagrania z tego spotkania: Sesja informacyjna Global MBA, 21.03.2023
W razie jakichkolwiek pytań zachęcamy do kontaktu z koordynatorem programu z ramienia UW, p. Agatą Król: akrol@wz.uw.edu.pl.
Serdecznie zapraszamy!
......................................................
Thank you to all of you who were able to attend our GlobalMBA session. If you weren’t able to make it, or if you’d like to review the presentation, here is the recording link.
Audit OdyssEY to konkurs dla studentów, którzy chcą sprawdzić jak działa biznes od środka. Zapisy trwają do 26 marca a na zwycięzców czeka złoto inwestycyjne o łącznej wartości 40 000 PLN, kariera w EY i wiele więcej.
Konkurs składa się z 3 etapów:
1. Interaktywny test online, pełen anegdotek z codziennej pracy audytorów.
2. Certyfikowany cykl warsztatów (online), podczas których uczestnicy sprawdzą w praktyce, jak działa biznes.
3. Wielki Finał w Warszawie oparty na prawdziwych case’ach i pełen zwrotów akcji.
Zgłoszenia są indywidualne i odbywają się za pomocą formularza online.
Więcej informacji i zapisy na auditodyssey.pl
Nice talk! pod patronatem konkursu “Przedsiębiorca Roku UW” to wydarzenie skierowane do studentów realizujących swoje projekty przy wsparciu Inkubatora UW. Studenci będą mieli możliwość spotkania się w miłej, swobodnej atmosferze przy kawie z przedstawicielami Komisji Konkursu “Przedsiębiorca Roku UW”, którzy są nagrodzonymi i doświadczonymi praktykami biznesu.
Jako uczestnik będziesz mógł skonsultować swój projekt z kilkoma ekspertami. Celem rozmowy będzie uzyskanie opinii, rekomendacji, poleceń i wiedzy od wybranego laureata konkursu, któremu zaprezentujesz swój pomysł.
Zgłoś się już teraz klikając w link.
Po przesłaniu zgłoszenia otrzymasz mailem link do zapisu do wybranych ekspertów. Możliwe będzie zapisanie się na rozmowę z więcej niż jednym ekspertem. Zapisy trwają do wyczerpania miejsc.
W przypadku pytań napisz na dorota.marszalek@inkubator.uw.edu.pl
W dniach 14, 15 oraz 22 kwietnia na Wydziale Fizyki odbędą się kolejne Warsztaty z technik uczenia maszynowego dla studentów i pracowników naukowych Uniwersytetu. Warsztaty są organizowane przez Centrum Uczenia Maszynowego, powołane do życia w ramach programu IDUB. W tej edycji Warsztaty odbędą się w zmienionej formule - kolejne dni będą dedykowane osobom o różnym stopniu zaawansowania:
Zapraszamy do zapoznania się z programem Warsztatów na stronie Warsztatów.
Ta sesja warsztatów będzie prowadzona w całości w języku angielskim.
Osoby zainteresowane uczestnictwem prosimy o rejestrację przez formularz dostępny na stronie Warsztatów.
W dniach 20 i 21 marca mieliśmy wielką przyjemność gościć na naszym Wydziale delegację sześciu pań złożoną z p. Prorektor ds Jakości i Zrównoważonego Rozwoju oraz reprezentację Biura Współpracy z Zagranicą z Instituto Politécnico de Tomar w Portugalii.
Nasi goście zaprezentowali w trakcie dwudniowych spotkań swoją uczelnię jak również kluczowe projekty, nad którymi obecnie ich uczelnia intensywnie pracuje, rozszerzając współpracę z międzynarodowymi partnerami, w tym z naszym Wydziałem. Wspomniane projekty wpisujące się w najnowsze trendy współczesnej edukacji to "Gender equality plans, diversity and inclusion in higher education" i "Quality assurance and sustainability".
Więcej informacji o Instituto Politécnico de Tomar oraz wspomnianych projektach można znaleźć na stronie uczelni: http://www.gri.ipt.pt/?pag=5&lng=EN oraz na stronie samego projektu: http://www.diversidadeinclusao.ipt.pt/en/plano_de_igualdade_de_genero_inclusao_e_diversidade/
Wszystkie kandydatki i kandydatów (zarówno na studia I, jak i II stopnia) zapraszamy na Kampus Główny 22 kwietnia w godz. 10.00-16.00. W trakcie wydarzenia poznacie ofertę studiów na UW, zapoznacie się z zasadami rekrutacji i porozmawiacie z reprezentantkami i reprezentantami Waszych wymarzonych kierunków! Znajdziecie tam także stanowisko Wydziału Zarządzania - serdecznie zapraszamy i do zobaczenia w kwietniu!
Zespół badaczy z Uniwersytetu Warszawskiego Wydział Zarządzania wspólnie z międzynarodową grupą naukowców i praktyków biznesu 1 lutego 2023 rozpoczął trzyletni projekt badawczy (Horyzont Europa CSA), poświęcony zrównoważonej gospodarce.
W ramach przyznanego grantu HORIZON-CL6-2022-GOVERNANCE-01-04 (HE CSA) naukowcy z siedmiu krajów Europy rozpoczęli w lutym trzyletni program badawczy nastawiony na wymierne rezultaty dla gospodarki globalnej takie jak: standaryzacja komunikacji na etykietach produktów opartych na biomasie, czy model komunikacji z producentem i konsumentem nakierowujący na zrównoważoną decyzje o produkcji i zakupie dóbr wytworzonych na bazie biomasy.
Projekt realizowany jest na Wydziale Zarządzania, który reprezentowany jest w projekcie przez zespół złożony z naukowców w składzie: dr Agnieszka Wiśniewska, dr Michał Mijal, mgr Edyta Barmentloo, dr hab. prof. ucz. Marcin Żemigała, dr Magdalena Marczewska, dr Katarzyna Liczmańska-Kopcewicz oraz mgr Martyna Cieśla.
Spotkanie otwierające projekt odbyło się w Helsinkach pod patronatem TEKNOLOGIAN TUTKIMUSKESKUS (VTT).
Kontakt w sprawie projektu:
mgr Edyta Barmentloo
tel. 695 070 226
e.barmentloo@uw.edu.pl
https://www.linkedin.com/in/edyta-barmentloo/
Interesujesz się finansami, giełdą i biznesem? Chcesz wygrać 10 000 zł na realizację marzeń?
Podejmij wyzwanie i sprawdź swoje siły w EconoMY! Challenge - studenckim teście wiedzy z pulą nagród o wartości ponad 50 000 zł. Test odbędzie się 19 kwietnia o godz. 16.00, a na Twoje zgłoszenie czekamy do 17 kwietnia na stronie economy.pb.pl
Organizatorem konkursu jest dziennik Puls Biznesu, który na WZ UW możemy czytać za darmo po rejestracji na stronie pb.pl/wzuw.
Perspektywy od 2012 roku organizują konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej. W tym roku odbyła się jego XI edycja, w której udział wziął nasz wydział. Spróbowaliśmy swoich sił w kategorii gadżet, prezentując grę "Absolwenci" - edukacyjną grę ekonomiczną zaprojektowaną i wydaną z okazji 50. rocznicy powstania Wydziału Zarządzania. W konkursie Genius Universitatis 2023 wzięły udział największe i najlepsze szkoły wyższe - publiczne i prywatne, tym bardziej cieszymy się i jesteśmy dumni z naszego sukcesu.
fot. Anita Kot
Zastanawiałeś/aś się jak być widocznym/ą na LinkedIn? Jak wygląda biznes w praktyce? Czym jest klientocentryzm? MichaelPage Academy ma na celu przybliżenie studentom pojęcia klientocentryzmu oraz to w jaki sposób mogą budować swoją markę na LinkedIn.
Wydarzenie odbędzie się na platformie Microsoft Teams 27.02.2023 w godzinach: 13:00 - 16:00. Udział w wydarzeniu jest całkowicie bezpłatny.
W trakcie wydarzenia zaplanowano wykłady i konkurs:
Konieczna jest rejestracja na wydarzenie pod podanym linkiem: bit.ly/MichaelPageAcademyZapisy
Zapraszamy na wydarzenie: bit.ly/MichaelPageAcademy
W środę na naszym Wydziale odbyło się spotkanie dla młodzieży licealnej w ramach programu „Patronaty Naukowe WZUW” pt. „Prawo jest essa!” zorganizowane razem z firmą Wolters Kluwer.
Rozmawialiśmy m.in.:
- o prawie i swobodzie działalności gospodarczej,
- o tym jak wiarygodnie, skutecznie i atrakcyjnie zaprezentować swoje stanowisko,
- oraz o tym, dlaczego potrzebny jest nam efektywny system prawny.
Dziękujemy za odwiedziny i zapraszamy ponownie!
© Copyright: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
ul. Szturmowa 1/3, 02-678 Warszawa
tel: +48 22 55 34 002, fax: +48 22 55 34 001; mail: wz@wz.uw.edu.pl
NIP: 525-001-12-66
Administratorem strony jest Sekcja Informacji i Promocji WZ UW