Zapraszamy na dzień otwarty online WZ UW 31 marca 2022 r. o godz. 17:00. W trakcie tego wydarzenia można bliżej poznać Wydział i ludzi z nim związanych, zapoznać się ze specyfiką kierunków, które bierzecie pod uwagę, a także poznać zasady rekrutacji. Na tę okazję zaprosiliśmy także profesjonalną doradczynię kariery oraz naszego absolwenta, by pomogli Wam w procesie planowania kariery.
Tramsmisję z wydarzenia na żywo możecie oglądać na naszym kanale YouTube.
Program Dnia Otwartego WZ UW, 31 marca 2022, od godz. 17:00:
Po wszystkich wystąpieniach zapraszamy do zoom roomów na sesje Q&A (potrwają do godz. 19:00) - linki podamy niebawem
Meeting ID: 879 2840 6803
Password: wzuw
Meeting ID: 869 3866 1956
Password: 133785
Meeting ID: 813 6848 4551
Password: wzuw
Identyfikator spotkania: 820 9515 5545
Kod dostępu: 072005
link do spotkania
Identyfikator spotkania: 860 8578 3248
Kod dostępu: wzuw2022
Meeting ID: 849 7678 3272
Password: WZPS
link do spotkania
Identyfikator spotkania: 897 0928 0772
Kod dostępu: wzuw2022
link do spotkania
Identyfikator spotkania: 836 7479 2125
Kod dostępu: 821188
link do spotkania
Identyfikator spotkania: 824 3451 8272
Kod dostępu: 113389
Jeśli jakieś kwestie pozostaną niejasne - Prodziekan dr hab. Monika Skorek zaprasza na dyżur we wtorki w godzinach 9.30-11.00 na platformie zoom, podczas którego odpowie na pytania.
Identyfikator spotkania: 578 257 5186
Kod dostępu: MSUW
Polecamy też zapoznanie się z filmami o dostępnych na wydziale kierunkach studiów, a także obejrzenia spaceru po WZ!
Było nam niezmiernie miło gościć wszystkich studentów zainteresowanych naszym międzynarodowym programem o podwójnym dyplomie "Global MBA" na sesji informacyjnej, którą zorganizowaliśmy na platformie Zoom w miniony wtorek. Wraz z partnerami z TH Koeln, KNU i UNF mamy nadzieję, że uzyskane tam informacje były pomocne i zachęciły uczestników do aplikowania na nasze unikalne studia! Dla tych z Państwa, którzy nie mogli dołączyć do sesji zamieszczamy link do nagrania z tego spotkania: Sesja informacyjna Global MBA, 21.03.2023
W razie jakichkolwiek pytań zachęcamy do kontaktu z koordynatorem programu z ramienia UW, p. Agatą Król: akrol@wz.uw.edu.pl.
Serdecznie zapraszamy!
......................................................
Thank you to all of you who were able to attend our GlobalMBA session. If you weren’t able to make it, or if you’d like to review the presentation, here is the recording link.
Audit OdyssEY to konkurs dla studentów, którzy chcą sprawdzić jak działa biznes od środka. Zapisy trwają do 26 marca a na zwycięzców czeka złoto inwestycyjne o łącznej wartości 40 000 PLN, kariera w EY i wiele więcej.
Konkurs składa się z 3 etapów:
1. Interaktywny test online, pełen anegdotek z codziennej pracy audytorów.
2. Certyfikowany cykl warsztatów (online), podczas których uczestnicy sprawdzą w praktyce, jak działa biznes.
3. Wielki Finał w Warszawie oparty na prawdziwych case’ach i pełen zwrotów akcji.
Zgłoszenia są indywidualne i odbywają się za pomocą formularza online.
Więcej informacji i zapisy na auditodyssey.pl
Nice talk! pod patronatem konkursu “Przedsiębiorca Roku UW” to wydarzenie skierowane do studentów realizujących swoje projekty przy wsparciu Inkubatora UW. Studenci będą mieli możliwość spotkania się w miłej, swobodnej atmosferze przy kawie z przedstawicielami Komisji Konkursu “Przedsiębiorca Roku UW”, którzy są nagrodzonymi i doświadczonymi praktykami biznesu.
Jako uczestnik będziesz mógł skonsultować swój projekt z kilkoma ekspertami. Celem rozmowy będzie uzyskanie opinii, rekomendacji, poleceń i wiedzy od wybranego laureata konkursu, któremu zaprezentujesz swój pomysł.
Zgłoś się już teraz klikając w link.
Po przesłaniu zgłoszenia otrzymasz mailem link do zapisu do wybranych ekspertów. Możliwe będzie zapisanie się na rozmowę z więcej niż jednym ekspertem. Zapisy trwają do wyczerpania miejsc.
W przypadku pytań napisz na dorota.marszalek@inkubator.uw.edu.pl
W dniach 14, 15 oraz 22 kwietnia na Wydziale Fizyki odbędą się kolejne Warsztaty z technik uczenia maszynowego dla studentów i pracowników naukowych Uniwersytetu. Warsztaty są organizowane przez Centrum Uczenia Maszynowego, powołane do życia w ramach programu IDUB. W tej edycji Warsztaty odbędą się w zmienionej formule - kolejne dni będą dedykowane osobom o różnym stopniu zaawansowania:
Zapraszamy do zapoznania się z programem Warsztatów na stronie Warsztatów.
Ta sesja warsztatów będzie prowadzona w całości w języku angielskim.
Osoby zainteresowane uczestnictwem prosimy o rejestrację przez formularz dostępny na stronie Warsztatów.
W dniach 20 i 21 marca mieliśmy wielką przyjemność gościć na naszym Wydziale delegację sześciu pań złożoną z p. Prorektor ds Jakości i Zrównoważonego Rozwoju oraz reprezentację Biura Współpracy z Zagranicą z Instituto Politécnico de Tomar w Portugalii.
Nasi goście zaprezentowali w trakcie dwudniowych spotkań swoją uczelnię jak również kluczowe projekty, nad którymi obecnie ich uczelnia intensywnie pracuje, rozszerzając współpracę z międzynarodowymi partnerami, w tym z naszym Wydziałem. Wspomniane projekty wpisujące się w najnowsze trendy współczesnej edukacji to "Gender equality plans, diversity and inclusion in higher education" i "Quality assurance and sustainability".
Więcej informacji o Instituto Politécnico de Tomar oraz wspomnianych projektach można znaleźć na stronach uczelni: http://www.gri.ipt.pt/?pag=5&lng=EN oraz http://www.diversidadeinclusao.ipt.pt/en/
Wszystkie kandydatki i kandydatów (zarówno na studia I, jak i II stopnia) zapraszamy na Kampus Główny 22 kwietnia w godz. 10.00-16.00. W trakcie wydarzenia poznacie ofertę studiów na UW, zapoznacie się z zasadami rekrutacji i porozmawiacie z reprezentantkami i reprezentantami Waszych wymarzonych kierunków! Znajdziecie tam także stanowisko Wydziału Zarządzania - serdecznie zapraszamy i do zobaczenia w kwietniu!
Zespół badaczy z Uniwersytetu Warszawskiego Wydział Zarządzania wspólnie z międzynarodową grupą naukowców i praktyków biznesu 1 lutego 2023 rozpoczął trzyletni projekt badawczy (Horyzont Europa CSA), poświęcony zrównoważonej gospodarce.
W ramach przyznanego grantu HORIZON-CL6-2022-GOVERNANCE-01-04 (HE CSA) naukowcy z siedmiu krajów Europy rozpoczęli w lutym trzyletni program badawczy nastawiony na wymierne rezultaty dla gospodarki globalnej takie jak: standaryzacja komunikacji na etykietach produktów opartych na biomasie, czy model komunikacji z producentem i konsumentem nakierowujący na zrównoważoną decyzje o produkcji i zakupie dóbr wytworzonych na bazie biomasy.
Projekt realizowany jest na Wydziale Zarządzania, który reprezentowany jest w projekcie przez zespół złożony z naukowców w składzie: dr Agnieszka Wiśniewska, dr Michał Mijal, mgr Edyta Barmentloo, dr hab. prof. ucz. Marcin Żemigała, dr Magdalena Marczewska, dr Katarzyna Liczmańska-Kopcewicz oraz mgr Martyna Cieśla.
Spotkanie otwierające projekt odbyło się w Helsinkach pod patronatem TEKNOLOGIAN TUTKIMUSKESKUS (VTT).
Kontakt w sprawie projektu:
mgr Edyta Barmentloo
tel. 695 070 226
e.barmentloo@uw.edu.pl
https://www.linkedin.com/in/edyta-barmentloo/
Interesujesz się finansami, giełdą i biznesem? Chcesz wygrać 10 000 zł na realizację marzeń?
Podejmij wyzwanie i sprawdź swoje siły w EconoMY! Challenge - studenckim teście wiedzy z pulą nagród o wartości ponad 50 000 zł. Test odbędzie się 19 kwietnia o godz. 16.00, a na Twoje zgłoszenie czekamy do 17 kwietnia na stronie economy.pb.pl
Organizatorem konkursu jest dziennik Puls Biznesu, który na WZ UW możemy czytać za darmo po rejestracji na stronie pb.pl/wzuw.
Perspektywy od 2012 roku organizują konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej. W tym roku odbyła się jego XI edycja, w której udział wziął nasz wydział. Spróbowaliśmy swoich sił w kategorii gadżet, prezentując grę "Absolwenci" - edukacyjną grę ekonomiczną zaprojektowaną i wydaną z okazji 50. rocznicy powstania Wydziału Zarządzania. W konkursie Genius Universitatis 2023 wzięły udział największe i najlepsze szkoły wyższe - publiczne i prywatne, tym bardziej cieszymy się i jesteśmy dumni z naszego sukcesu.
fot. Anita Kot
Zastanawiałeś/aś się jak być widocznym/ą na LinkedIn? Jak wygląda biznes w praktyce? Czym jest klientocentryzm? MichaelPage Academy ma na celu przybliżenie studentom pojęcia klientocentryzmu oraz to w jaki sposób mogą budować swoją markę na LinkedIn.
Wydarzenie odbędzie się na platformie Microsoft Teams 27.02.2023 w godzinach: 13:00 - 16:00. Udział w wydarzeniu jest całkowicie bezpłatny.
W trakcie wydarzenia zaplanowano wykłady i konkurs:
Konieczna jest rejestracja na wydarzenie pod podanym linkiem: bit.ly/MichaelPageAcademyZapisy
Zapraszamy na wydarzenie: bit.ly/MichaelPageAcademy
W środę na naszym Wydziale odbyło się spotkanie dla młodzieży licealnej w ramach programu „Patronaty Naukowe WZUW” pt. „Prawo jest essa!” zorganizowane razem z firmą Wolters Kluwer.
Rozmawialiśmy m.in.:
- o prawie i swobodzie działalności gospodarczej,
- o tym jak wiarygodnie, skutecznie i atrakcyjnie zaprezentować swoje stanowisko,
- oraz o tym, dlaczego potrzebny jest nam efektywny system prawny.
Dziękujemy za odwiedziny i zapraszamy ponownie!
Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego to miejsce, gdzie Nauka spotyka się z Biznesem. Tym razem, w miniony piątek spotkaliśmy się w wyjątkowym międzynarodowym wymiarze – odwiedzili nas Goście z Nederlands-Polish Chamber of Commerce, a także studenci z Maastrich University i Political Economy Society Maastricht.
Spotkanie otworzył dziekan prof. dr hab. Grzegorz Karasiewicz, który przybliżył Gościom nasz Uniwersytet i Wydział, podkreślając biznesowy wymiar edukacji studentów na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Studenci z Samorządu Studenckiego WZ UW zadbali, aby koleżanki i koledzy z Maastrich poznali nasz Wydział, Warszawę i dobrze bawili się podczas quizu wiedzy o Polsce.
Dziękujemy za odwiedziny Political Economy Society Maastricht, Nederlands-Polish Chamber of Commerce, Maastrich University.
© Copyright: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
ul. Szturmowa 1/3, 02-678 Warszawa
tel: +48 22 55 34 002, fax: +48 22 55 34 001; mail: wz@wz.uw.edu.pl
NIP: 525-001-12-66
Administratorem strony jest Sekcja Informacji i Promocji WZ UW