PL EN RU

Biuro Karier Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego zaprasza na warsztat „Rekrutacja krok po kroku”

Biuro Karier Wydziału Zarządzania i firma Tesco zapraszają na warsztaty przygotowujące do udziału w skomplikowanych procesach rekrutacyjnych. Podczas trzech warsztatów studenci dowiedzą się jak przygotować dokumenty aplikacyjne, jak najlepiej wypaść na rozmowie kwalifikacyjnej i sesji assesment centre. Pierwszy warsztat odbędzie się 14 maja, kolejne 21 maja 2015 r.

Poniżej opis i szczegóły warsztatów:

Temat warsztatu: „Poznaj tajniki Centrum Oceny/ Rozwoju”


Termin: 14 maja 2015, sala C409
Godzina: 10.00 - 14.00 
Osoba prowadząca: Karolina Zadęcka, Kierownik ds. Rekrutacji 
Centrum Oceny/ Rozwoju jest procedurą umożliwiającą pomiary wiedzy, umiejętności i zdolności pracowników lub kandydatów do pracy (kompetencji). Jest najbardziej rozbudowaną procedurą pomiaru kompetencji kandydatów na dane stanowisko. Ta metodologia posiada najwyższą trafność spośród wszystkich metod rekrutacji.

 

Podczas warsztatu dowiesz się:
1. Co to jest Centrum Oceny/ Rozwoju.
2. Jakie są kluczowe elementy Centrum Oceny/ Rozwoju z perspektywy
kandydata?
3. Co jest oceniane podczas sesji?
4. Jaki jest przebieg sesji?
5. Jak możesz przygotować się do udziału w Centrum Oceny/ Rozwoju?

 

Zapisy są udostępnione pod poniższym linkiem - tutaj



Temat warsztatu: „Daj się zaprosić na rozmowę rekrutacyjną”

 

Termin: 21 maja 2015, sala C409
Godzina: 10.00 - 14.00 
Osoba prowadząca: Karolina Zadęcka, Kierownik ds. Rekrutacji
Opis: Dokumenty aplikacyjne to swoista oferta handlowa, ponieważ aplikujący jest „sprzedawany” poprzez swoje dokumenty. Jako jedne z kluczowych narzędzi „sprzedaży”, dokumenty powinny podkreślać korzyści wynikające dla pracodawcy z zaproszenia na rozmowę właśnie Ciebie.

 

Podczas warsztatu dowiesz się:
1. Czemu służą dokumenty aplikacyjne?
2. Jak wykorzystać wiedzę o swoich mocnych i słabych stronach, redagując dokumenty aplikacyjne.
3. List motywacyjny – jakie spełnia zadania, jak go przygotować?

 

Zapisy są udostępnione pod poniższym linkiem - tutaj


Temat warsztatu: „Zamień rozmowę rekrutacyjną na ofertę pracy”

 

Termin: 21 maja 2015, sala C407
Godzina: 10.00 - 14.00 
Osoba prowadząca: Agnieszka Gomułczak, Kierownik ds. Zarządzania Talentami
Opis: Mimo ciągłego rozwoju nowoczesnych technik doboru personelu, rozmowa kwalifikacyjna nadal stanowi najbardziej powszechny sposób selekcji kandydatów. Tylko w trakcie bezpośredniego kontaktu rekruter może bowiem uzyskać odpowiedź na podstawowe pytanie: czy kandydat posiada odpowiednie umiejętności i wymagane cechy?

 

Podczas warsztatu dowiesz się:
1. Czym jest rozmowa kwalifikacyjna?
2. Jak się do niej najlepiej przygotować.
3. Jakie są najważniejsze przeszkody pomyślnej rozmowy kwalifikacyjnej.


Zapisy są udostępnione pod poniższym linkiem - tutaj

 

Serdecznie zapraszamy!

4EU+ Joint Course

Zachęcamy do aplikowania na kurs 4EU+. Więcej szczegółów i informacji: https://sp.4euplus.eu/home

 

We encourage You to apply for an 4EU+ joint course. More information can be found on the website below:
https://sp.4euplus.eu/home

więcej
Przeżyj niezapomnianą przygodę w 2023 - Erasmus+

Jak co roku ruszyła rekrutacja na wyjazdy studenckie do zagranicznych uczelni w ramach programu Erasmus+. Zapraszamy do zapoznania się z informacjami i czekamy na zgłoszenia! Szczegóły.


 

Składanie dokumentów:

  • do 21 lutego 2023 (godz. 12:00)
  • papierowe wersje w przezroczystej koszulce
  • pokój C217, godz. 9:00-16:00 od poniedziałku do piątku
  • przyjmowane są tylko komplety dokumentów
  • osoba przyjmująca dokumenty nie weryfikuje ich kompletności (brak wymaganych dokumentów skutkuje dyskwalifikacją w tym etapie rekrutacji)

 

Więcej informacji o terminarzu rekrutacji i wymaganych dokumentach tutaj.

więcej
Prezentacja raportu pt. "Łańcuch wartości energetyki jądrowej w Polsce"

Razem z Instytut Energetyki - Instytut Badawczy oraz Klubem Energetycznym przypominamy i zapraszamy (https://www.youtube.com/watch?v=sBMiKxtPvKo) już jutro o 13:30 na Wydział Zarządzania (ul. Szturmowa 1/3, aula C) na konferencję i prezentację raportu pt. "Łańcuch wartości energetyki jądrowej w Polsce".

Szczegółowy program: https://lnkd.in/dP3aZPin
Agenda: https://lnkd.in/dxEcztPn
Rejestracja: https://lnkd.in/dE8u8xBi

więcej
Dni mobilności (24 - 26 stycznia)

Erasmus Student Network UW (ESN) wraz z Biurem Współpracy z Zagranicą (BWZ) serdecznie zaprasza studentów i doktorantów na Dni mobilności, które odbędą się w dniach od 24 do 26 stycznia.

 

Indywidualne konsultacje z BWZ i ESN odbędą się na stoisku w holu BUW w dniach: 24-25 stycznia (12:00 - 17:00).

 

Spotkanie online 26 stycznia godz. 19:00.

 

Zapraszamy.

 

więcej
Stypendium na Start – Rektorski Fundusz Stypendialny

Od tego roku najzdolniejsi studenci i doktoranci mogą liczyć na dodatkowe dofinansowanie w ramach Rektorskiego Funduszu Stypendialnego - "Stypendium na Start":

 

Dla kogo?

 

1) „Stypendium na Start dla Olimpijczyków” – przeznaczone dla studentów pierwszego roku studiów pierwszego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich będących laureatami olimpiad przedmiotowych, którzy w postępowaniu rekrutacyjnym na studia uzyskali maksymalną liczbę punktów na podstawie posiadanego tytułu laureata olimpiady przedmiotowej.

 

2) „Stypendium na Start dla Sportowców” – przeznaczone dla studentów pierwszego roku studiów pierwszego stopnia, drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich oraz doktorantów pierwszego roku kształcenia w szkole doktorskiej, będących wybitnymi sportowcami posiadającymi status medalisty Mistrzostw Polski lub finalisty Olimpiad, Mistrzostw Świata lub Europy, a także w przypadku studentów – mających prawo do uzyskania stypendium rektora w roku akademickim, w którym ubiegają się o „Stypendium na Start”.

 

3) „Stypendium na Start dla Doktorantów” – przeznaczone dla doktorantów pierwszego roku kształcenia w szkole doktorskiej, którzy osiągnęli w postępowaniu rekrutacyjnym wynik punktowy znajdujący się w 20% najwyższych wyników w danej dyscyplinie lub w ramach programu kształcenia w danej szkole doktorskiej.

 

Szczegóły i kryteria przyznania stypendium znajdziecie tutaj. Wnioski można składać do 10 lutego!

więcej
Biuro Karier i Absolwentów Wydziału Zarządzania UW

Przypominamy, że na Wydziale Zarządzania UW działa Biuro Karier i Absolwentów Wydziału Zarządzania UW, które wspiera Was w wejściu na rynek pracy i pomaga Wam w rozwoju kariery zawodowej. Praktyki, programy stażowe, oferty pracy, wydarzenia rekrutacyjne, warsztaty, spotkania z firmami, doradztwo zawodowe, konsultacja dokumentów aplikacyjnych oraz testy kompetencyjne.

 

Więcej informacji: https://synergia.wz.uw.edu.pl/strefa-student/

więcej
Prezentacja raportu "Łańcuch wartości energetyki jądrowej w Polsce"

Razem z Instytutem Energetyki oraz Klubem Energetycznym zapraszamy na konferencję i prezentację raportu pt. "Łańcuch wartości energetyki jądrowej w Polsce".

 

26 stycznia, godz.: 13.30. Wydział Zarządzania, ul. Szturmowa 1/3, aula C.

 

Celem analizy jest zdefiniowanie kluczowych czynników sukcesu rozwoju energetyki jądrowej w Polsce oraz ocena zdolności i określenie warunków, które muszą spełnić krajowe przedsiębiorstwa, aby w optymalny sposób uczestniczyć w tym procesie (maksymalizując udział tzw. local content).

 

Wnioski pozwolą uczestnikom nakreślić scenariusze rozwoju energetyki jądrowej uwzględniając zachodzące zmiany w strukturze wykorzystania różnych paliw i źródeł energii oraz rolę tzw. małego i dużego atomu.

 

Szczegółowy program: https://nuclearconference.pl/agenda/

 

więcej
6. edycja konkursu Przedsiębiorca Roku UW

Ruszyła 6. edycja konkursu Przedsiebiorca Roku UW. Zgłoszenia można przesyłać do 3 kwietnia. Zachęcamy studentów, doktorantów, pracowników i absolwentów  UW do udziału. Ogłoszenie zwycięzców i gala finałowa odbędzie się pod koniec maja.

 

− Konkurs Przedsiębiorca Roku UW wyłania najlepszych z najlepszych. Ten konkurs to nie tylko rywalizacja o wygraną, ale przede wszystkim promocja przedsiębiorczych postaw i dobrych praktyk polskiego biznesu – mówi Adam Niewiński, przewodniczący komisji konkursowej.

 

więcej
Webinarium: Dołącz do IPMA Young Crew Poland!

Zapraszamy na darmowe webinarium, które pozwoli Wam poznać IPMA Young Crew. Spotkanie odbędzie się 19 stycznia o godzinie 18:00. IPMA Young Crew Polska to międzynarodowa organizacja non-profit działająca w ramach IPMA Polska (współpracująca z Young Crew International). IPMA Young Crew istnieje w kilkudziesięciu krajach i zrzesza kilkadziesiąt tysięcy członków na całym świecie. Jej członkowie to pasjonaci zarządzania projektami, którzy chcą sie nieustannie rozwijać i być coraz lepszym project managerem.

 

Zapisy: https://forms.gle/kih4CVbZyyKn5TzNA

Link do wydarzenia FB: https://bit.ly/3w1b997

więcej
Ogólnopolski konkurs z rachunkowości

Zapraszamy wszystkich studentów zainteresowanych rachunkowością do wzięcia udziału w XIII edycji konkursu Progress Accounting Competition! Każda 3-osobowa drużyna powalczy o nagrody. Zapisy trwają do 22 stycznia, a pierwsze dwa etapy są online.

 

Szczegóły i regulamin.

więcej
Trwa rekrutacja na 9. edycję wyjazdu Brave Camp!

Zapraszamy wszystkich studentów, niezależnie od roku studiów, którzy mają pomysł na biznes, projekt naukowy lub przedsięwzięcie zaangażowane społecznie na Brave Camp. Tygodniowe warsztaty i konsultacje, które 12-17 lutego odbędą się w Chęcinach, prowadzone będą przez ekspertów, a także doświadczonych praktyków. W czasie zajęć uczestnicy nauczą się, w jaki sposób rozwinąć swój pomysł, ale także jak przedstawić go potencjalnym inwestorom, a potem wprowadzić na rynek. Nagrodą jest grant na rozwój swojego pomysłu!

 

Twórcy 3 najlepszych projektów otrzymają łącznie 12 tysięcy złotych na stworzenie prototypu.

 

Brave Camp jest w pełni darmowy dla studentów UW oraz WUM. Organizatorzy zapewniają zarówno transport, jaki i nocleg oraz wyżywienie. Wystarczy wypełnić formularz i przejść pomyślnie proces rekrutacji.

 

Szczegóły: https://iuw.edu.pl/ruszyla-rekrutacja-na-9-edycje-wyjazdu-brave-camp/

więcej
Konkurs na zatrudnienie adiunkta w Katedrze Przedsiębiorczości i Systemów Zarządzania

Dziekan WZ UW ogłasza konkurs na zatrudnienie adiunkta w Katedrze Przedsiębiorczości i Systemów Zarządzania.

więcej
EFMD Global
EQUIS1
Uniwersytet Warszawski
PRME
Ceeman
HR Excellence in Research
Eduniversal ranking
Eduniversal
Ministerstwo Nauki
Polska Komisja Akredytacyjna

© Copyright: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

ul. Szturmowa 1/3, 02-678 Warszawa
tel: +48 22 55 34 002, fax: +48 22 55 34 001; mail: wz@wz.uw.edu.pl

NIP: 525-001-12-66

 

Administratorem strony jest Sekcja Informacji i Promocji WZ UW

 

 

projekt: VisualTeam Logowanie dla pracowników