PL EN RU

Fundacja na rzecz Wydziału Zarządzania UW


Studium "Menedżer Contact Center"

FUNDACJA NA RZECZ WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO 
(CENTRUM EDUKACJI FUNDACJI WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA) ORAZ POLSKIE STOWARZYSZENIE MARKETINGU SMB


STUDIUM "MENEDŻER CONTACT CENTER"

 

Opis kierunku:

Kompleksowy projekt przygotowujący do pracy w zakresie zarządzania jednostkami typu contact center oraz rozwoju kompetencji menedżerskich. Studium Menedżer Contact Center to pierwszy w Polsce projekt edukacyjny o randze akademickiej dedykowany menedżerom, supervisorom, specjalistom oraz osobom aspirującym do zarządzania jednostkami zdalnej obsługi klienta i sprzedaży oraz całych jednostek Contact Center, przygotowany wspólnie przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

 

  • PRAKTYCZNY PROGRAM.

Zajęcia w ramach Studium koncentrują się na praktycznych aspektach zarządzania wszystkimi poziomami operacyjnymi. Wykłady i warsztaty obejmują kompleksowy zakres zagadnień istotnych dla praktycznego zarządzania jednostkami wykorzystującymi narzędzia contact center (telefon, chat, mail etc.). Celem Studium Menedżer CC jest przekazanie uczestnikom wszechstronnej wiedzy i umiejętności korzystania z narzędzi służących do profesjonalnego organizowania i zarządzania pracą jednostek zdalnej obsługi klienta i sprzedaży CC.

  • PRAKTYCY BIZNESU.

Wykładowcy to eksperci rynku zdalnej obsługi klienta i sprzedaży reprezentujący znane marki oraz wykładowcy akademiccy z biznesowym doświadczeniem. Dobieramy wykładowców, którzy doskonale rozumieją specyfikę branży oraz dzielą się swoim doświadczeniem zawodowym.

  • KLUCZOWE KOMPETENCJE MENEDŻERSKIE.

Rozwijamy kluczowe kompetencje menedżera, dotyczące motywowania, zarządzania zespołem, przywództwa, negocjacji, sztuki prezentacji, udzielania feedbacku oraz savoir vivre w biznesie.

  • CERTYFIKACJA.

Ukończenie całego programu Studium certyfikowane jest dyplomem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i SMB i zapewnia kompleksowe przygotowanie do pracy w charakterze menedżera zespołów zdalnej obsługi klienta, sprzedaży i jednostek contact center.

 

Profil absolwenta:

  • Menedżerów, supervisorów/kierowników oraz specjalistów, chcących rozwijać kluczowe kompetencje oraz poszerzać swoją wiedzę z zakresu branży contact center.
  • Osób aspirujących do zarządzania jednostkami zdalnej obsługi klienta i sprzedaży oraz całych jednostek Contact Center
  • To również atrakcyjna oferta dla firm, które chcę przyśpieszyć rozwój swoich pracowników.

 

Program Studium Menedżer Contact Center:

  • ZWIĘKSZENIE EFEKTYWNOŚCI ZESPOŁÓW CC

Przejdź dwu dniowe szkolenie z metody FRIS, która opisuję sposoby myślenia i działania. Naucz się jak wykorzystywać własne naturalne predyspozycję oraz członków zespołu. Szkolenie w cenie Studium Menedżer Contact Center!

  • ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI, PROCESAMI I JAKOŚCIĄ

Przejdź dwu dniowe szkolenie z zarządzania projektami i naucz się realizować cele. Dowiedz się jak optymalizować i zarządzać procesami biznesowymi oraz jak zarządzać jakością. Szkolenie w cenie Studium Menedżer Contact Center!

  • NARZĘDZIA ROZWOJOWE DLA PRACOWNIKÓW CONTACT CENTER

Poznaj nowoczesne formy rozwoju kompetencji pracowników i zwiększ efektywność zespołów w CC. Zyskaj bogate źródło inspiracji w oparciu o sprawdzone praktyki innych organizacji.

  • ZAGADNIENIA PRAWNE CONTACT CENTER

Zapoznaj się z najnowszymi przepisami i regulacjami prawnymi. Możliwość skorzystania z konsultacji.

 

Program rozwoju kluczowych kompetencji menedżera:

  • PRZYWÓDZTWO

Poznaj wiedzę z zakresu motywacji oraz wywierania wpływu, aby lepiej zarządzać zespołem i realizować cele.

  • SZTUKA PREZENTACJI, NEGOCJACJI I SAVOIR VIVRE W BIZNESIE

Naucz się profesjonalnie prezentować na spotkaniach oraz negocjować w środowisku biznesowym.

  • KREATYWNOŚĆ W BIZNESIE

Zostań wizjonerem i udoskonalaj organizację w oparciu o najnowsze narzędzia z zakresu design thinking.

  • FEEDBACK ORAZ OCENA PRACY

Rozwiń umiejętności udzielania informacji zwrotnej, aby budować zaangażowanie i motywację oraz podnosić efektywność pracy współpracowników.

 

Dodatkowe korzyści udziału w Studium Menedżer Contact Center:

  • POSZERZ SWOJĄ PERPSEKTYWĘ

Poznaj szerokie zagadnienia z zakresu zarządzania jednostkami contact center i zostań liderem w organizacji. Specjalistyczna wiedza, to kolejny krok do zastania ekspertem w branży contact center.

  • ROZWIŃ KLUCZOWE KOMPETENCJE MENEDŻERSKIE

Trenuj umiejętności menedżerskie podczas prowadzonych szkoleń i zostań inspirującym przywódcą. Otrzymaj certyfikat Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i SMB, poświadczający kwalifikację zawodowe.

  • DOŁĄCZ DO KLUBU MENEDŻERÓW CC

Uczestnicy Studium Menedżer Contact Center otrzymują zaproszenie do bezpłatnego członkostwa w klubie menedżerów, który zrzesza wybitnych ekspertów branżowych. Dołącz do sieci kontaktów, które ułatwią wymianę doświadczenia z najlepszymi praktykami biznesu.

  • BOGATĘ ŹRÓDŁO WIEDZY I INSPIRACJI

Wykładowcy Studium to praktycy biznesu, którzy dzielą się własnym doświadczeniem oraz dobrymi praktykami z własnych organizacji. Analiza casów oraz przykłady rozwiązań, są bogatym źródłem praktycznych rozwiązań i inspiracji do wdrażania zmian w organizacji. Poznaj najnowsze rozwiązania stosowane w największych firmach w Polsce.

  • PODRĘCZNIKI ORAZ UNIKALNE MATERIAŁY

Uczestnicy Studium Menedżer Contact Center, otrzymują bogate materiały oraz podręczniki m.in., ,,Zarządzanie Projektami’’. Dodatkowo udział w Klubie Menedżerów pozwala na dostęp do archiwalnych i przyszłych materiałów wykorzystywanych w ramach Studium.

 

 

Tryb nauki Studium Menedżer Contact Center:

Studium to dwusemestralny kurs prowadzony w formule studiów zaocznych – zjazdy odbywają się przeciętnie 1-2 razy w miesiącu (w soboty i niedziele) na Wydziale Zarządzania UW w Warszawie oraz w systemie nauczania on-line. Każdy z bloków tematycznych jest samodzielnym pakietem szkoleniowym uwzględniającym casy, praktyczne przykłady i rzeczowe analizy. Każdy z nich przygotowany został z uwzględnieniem interaktywnej metodyki nauczania (warsztaty, dyskusje, wspólne analizy). Istnieje możliwość uczestniczenia w poszczególnych blokach tematycznych lub w całym programie Studium, co rekomendujemy jako kompleksowy i spójny merytorycznie zakres nauczania.

 

Szczegółowe informacje na temat Studium:

 

Informator Studium Menedżer Contact Center (do pobrania tutaj)

 

Informacje organizacyjne:

 

Termin rekrutacji: do 30 września 2021 r.

 

Wymagane dokumenty:

 

 

Miejsce składania dokumentów: 

WZ UW, 02-678 Warszawa, ul. Szturmowa 1/3, pok. B004
pon.-pt.: 10.00 - 16.00
tel.: 022 55 34 190
mail: zgloszenie@wz.uw.edu.pl

Informacji na temat Studium udziela:

Jarosław Iżycki

email: jaroslaw.izycki@smb.pl

tel. 785-408-500

 

Natalia Gmerek
email: ngmerek@wz.uw.edu.pl 

 

 

Harmonogram zjazdów Studium Menedżer Contact Center:

  • 208h sesji szkoleniowych i wykładów
  • Zajęcia z ekspertami i praktykami biznesu
  • Casy study oraz praktyczne rozwiązania

 

Zainwestuj w rozwój kompetencji, zdobądź kwalifikację i rozwiń karierę w branży contact center!

więcej
Kot: zachowania prawidłowe i zaburzenia behawioralne

Już po raz siódmy Maria Habrowska, Joanna Iracka i Agata Sowińska we współpracy z Fundacją na Rzecz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego zapraszają na autorski, jedyny w Polsce, tak szeroki, specjalistyczny kurs poświęcony psychologii oraz modyfikacji zachowania kotów. 

Kurs skierowany jest do lekarzy weterynarii, hodowców, pracowników schronisk miejskich, przytulisk, behawiorystów oraz wszystkich, którzy chcieliby zgłębić tajniki kociej psychiki. 

Zajęcia będą prowadzone przez lekarzy weterynarii oraz specjalistów z zakresu psychologii, etologii i felinoterapii posiadających wieloletnie doświadczenie w pracy klinicznej i terapii zaburzeń zachowania zwierząt, a także pracowników naukowych PAN oraz SGGW.

Ukończenie studium poświadczane będzie certyfikatem, którym mogą się legitymować osoby zamierzające świadczyć usługi doradcze z zakresu zachowania kotów indywidualnie, we współpracy z lecznicami weterynaryjnymi, schroniskami i hotelami dla zwierząt czy fundacjami ratującymi koty.

ZAKRES TEMATYCZNY  

  • Podstawy fizjologii kotów z uwzględnieniem neurologii
  • Etologia kotów
  • Wpływ zaburzeń somatycznych na zachowanie
  • Różnicowanie zaburzeń somatycznych i behawioralnych
  • Mechanizmy uczenia się
  • Zasady modyfikacji zachowań i terapii behawioralnej
  • Prowadzenie konsultacji, praca z klientem
  • Ocena zagrożenia w przypadku zachowań agresywnych
  • Zachowania uciążliwe
  • Zaburzenia zachowania
  • Specyfika problemów kotów schroniskowych i wolno żyjących
  • Wpływ diety na zachowanie kotów 


WYKŁADOWCY

Lek. wet. Joanna Iracka

Absolwentka Wydziału Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Od 1997 roku zajmuje się rozwiązywaniem problemów behawioralnych i leczeniem zaburzeń zachowania u psów i kotów. Odbyła praktyki kliniczne u specjalistów w Belgii, Wielkiej Brytanii i USA. W 2000 roku uzyskała dyplom specjalisty lekarza weterynarii-behawiorysty przyznawany przez Écoles Nationales Vétérinaires Françaises (Państwowe Wyższe Szkoły Weterynaryjne Francji). Prowadzi wykłady i szkolenia w zakresie medycyny behawioralnej w Polsce i za granicą. Członek European Society for Veterinary Clinical Ethology (od 1995) i Zoo-Psy (od 2000).  Popularyzuje  wiedzę o zachowaniu zwierząt w prasie dla miłośników psów i kotów, brała udział w programach TVP. Prywatnie mama trójki dzieci i opiekunka dwóch psów, dwóch szczurów i dwóch patyczaków.

mgr tech. wet. Maria Habrowska 

W 2002 uzyskała tytuł magistra informacji naukowej broniąc na Uniwersytecie Warszawskim pracę dyplomową o wykorzystaniu zwierząt jako wsparcie w terapii. Od 2005 w Fundacji "Razem Łatwiej" prowadzi testy predyspozycji psów do dogoterapii i kotów do felinoterapii. W 2007 ukończyła studia podyplomowe z „Psychologii zwierząt” na SWPS. Również od 2007 prowadzi badania nad poziomem hormonu stresu u psów pracujących.  W 2011 roku uzyskała państwowy dyplom technika weterynarii. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Etologicznego i Polskiego Towarzystwa Hipoterapeutycznego. Prekursorka zastosowania felinoterapii w Polsce, autorka wielu publikacji naukowych z tej dziedziny. Właścicielka gromadki kotów, jednego psa oraz wiewiórki.

mgr lek. wet. Agata Sowińska

W 2003 roku uzyskała tytuł magistra psychologii broniąc pracę dyplomową z zakresu zachowań eksploracyjnych u zwierząt w SWPS. W 2006 ukończyła Wydział Medycyny Weterynaryjnej w Warszawie. W pracy klinicznej zajmowała się konsultowaniem przypadków internistycznych oraz anestezjologią. Rok później ukończyła studia podyplomowe „Psychologia zwierząt”. Ma za sobą liczne kursy i szkolenia, jest w trakcie specjalizacji z chorób psów i kotów. Obecnie zatrudniona w Instytucie Biologii Doświadczalnej im. M. Neneckiego PAN w Warszawie. Prywatnie właścicielka trzech znalezionych kundli i mama Matyldy.

Prof. dr hab. Ewa Joanna Godzińska

Prof. dr  hab. Ewa Joanna Godzińska kieruje Pracownią Etologii w Zakładzie Neurofizjologii Instytutu Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego PAN w Warszawie. W latach 1988-1989 pracowała jako wykładowca na Uniwersytecie Paris Nord (Francja). Wykładała etologię również w Polsce w ramach studiów doktoranckich i   podyplomowych. Od wielu lat działa na rzecz Polskiego Towarzystwa Etologicznego (PTEtol.), w którym pełni obecnie funkcję Prezesa. Zajmuje się głównie etologią i neuroetologią owadów społecznych, ale jej zainteresowania naukowe obejmują też porównawczą analizę biologicznych korzeni zachowań agresywnych i przyjaznych w całym świecie zwierząt. Od wielu lat jej pasją są również koty.

Dr Kalina Burnat

Fascynacja zachowaniem zwierząt skierowała ją na studia biologiczne na Uniwersytecie Warszawskim. Po pierwszym roku, dzięki kołu biologów terenowych trafiła na konferencję PTEtol, gdzie poznała Ewę Godzińską, obecną szefową Towarzystwa, i rozpoczęła przygodę z nauką. Najpierw prowadziła obserwacje zachowania tropikalnych mrówek w domu (zostały opublikowane), a później, w Instytucie Nenckiego, obroniła doktorat z rozwoju widzenia kotów pod kierunkiem Profesorów Bogusława Żernickiego i Erika Vandenbusche (2003). Staż podoktorski odbyła w Belgii, w laboratorium Prof. Lut Arckens, zajmując się badaniem siatkówki kotów (2004-5). Wyniki swoich badań behawioralnych i neuroanatomicznych wykorzystuje przy opracowywaniu modeli zaburzeń widzenia u ludzi na podstawie zmian zachodzących u kotów. Zamężna, jedna córka.

Dr n. wet. Michał Jank

W 1999 roku ukończył Wydział Medycyny Weterynaryjnej SGGW w Warszawie, a w roku 2002 w Katedrze Nauk Fizjologicznych obronił pracę doktorską. Od 2002 roku pracuje w Zakładzie Dietetyki Wydziału Medycyny Weterynaryjnej SGGW, gdzie prowadzi zajęcia z fizjologii zwierząt i dietetyki weterynaryjnej dla studentów WMW oraz uczestników Studiów Specjalizacyjnych „Choroby małych zwierząt”. Jest autorem i współautorem wielu artykułów naukowych oraz popularnonaukowych z zakresu żywienia i dietetyki zwierząt towarzyszących. Zajmuje się także doradztwem żywieniowym zarówno dla klientów indywidualnych, jak i dla firm produkujących dodatki żywieniowe i suplementy diety dla psów i kotów dostępne w Polsce i zagranicą. W swojej pracy naukowej zajmuje się wykorzystaniem narządzi genomiki funkcjonalnej w weterynarii, w tym m.in. do oceny wpływu wybranych substancji biologicznie czynnych na wzrost i rozwój zwierząt. 


Lek. wet. Iwona Kłucińska-Petschl

Kierownik gabinetu weterynaryjnego „Koteria”. Dyplom lekarza weterynarii otrzymała w 2000 roku, a od 2003 współpracuje z organizacjami zajmującymi się bezdomnymi kotami, zwłaszcza w Warszawie. Jest mamą Amelki i Marcela. W domu posiada jednego psa i dwa koty.

mgr Magdalena Macyszyn

Coach. Magister logopedii, specjalizowała się w terapii jąkania na Uniwersytecie w Louisville w USA. Doświadczenie w pracy z ludźmi zdobyła pracując w organizacjach pozarządowych, gdzie zajmowała się mentoringiem, poradnictwem, pozyskiwaniem funduszy europejskich. Wyszkoliła setki wolontariuszy i pracowników, prowadziła wiele warsztatów, organizowała międzynarodowe konferencje, wydarzenia i spektakle. Największe z nich widziało ponad 40 tysięcy osób. Prowadzi warsztaty, szkolenia z obszaru komunikacji, przywództwa w firmach.  Od 2010 roku prowadzi Klub Przedsiębiorczych Mam, który jest przestrzenią spotkań dla Mam, które chcą iść swoją drogą realizując niespełnione dotąd pasje i projekty. Zajmuje się również coachingiem rodzica. Pasjonuje ją towarzyszenie człowiekowi w odkrywaniu siebie, w podejmowaniu walki o zmiany, w osiąganiu wybitnych rezultatów w życiu prywatnym i zawodowym. Jest żoną, mamą sześcioletniego Mikołaja. Lubi ludzi, lubi bywać, dyskutować, skupiać się na swojej rodzinie, uczyć synka języka angielskiego

SZCZEGÓŁY

Czas trwania: dwa semestry, 144 godziny dydaktyczne. Forma zajęć: wykłady i warsztaty.

Terminy zajęć Zajęcia będą się odbywały w soboty od 10 do 18 oraz w niedziele od 9.00 do 17.00. 

 


Terminy zjazdów:

16-17 października

20-21 listopada

11-12 grudnia

15-16 stycznia

19-20 lutego

19-20 marca

9-10 kwietnia

14-15 maja

11-12 czerwca – zjazd egzaminacyjny

 

 

Zaliczenie kursu  

  • Obecność na 60% zajęć
  • Oddanie i zaliczenie prac kontrolnych
  • Egzamin końcowy
  • Oddanie i zaliczenie pracy końcowej


Cena

Opłata jednorazowa 7200 PLN lub dwie raty semestralne po 3700 zł.

Zniżka 10 % dla osób, które zapłacą do 30 CZERWCA

Warunkiem rezerwacji miejsca jest wpłata zadatku w wysokości 500 zł oraz przesłanie zgłoszenia.

Zadatek wliczany jest w poczet czesnego.

 

Wpłaty za kurs powinny być wniesione na nr konta Fundacji na rzecz Wydziału Zarządzania UW, Centrum Edukacji Fundacji Wydziału Zarządzania :
41 1240 6263 1111 0010 6150 1662 z dopiskiem – „Kurs Kot” oraz imieniem i nazwiskiem uczestnika kursu.

Ze względu na warsztatowy charakter zajęć liczba miejsc jest ograniczona.

Informacje i zapisy:

 

informacje i zapisy:  studiukot7@gmail.com
nr telefonu 501 140 649, 513 473 456

www.studiumkot.pl
Facebook: https://www.facebook.com/Studiumkot

 

Studium "Event Management"

FUNDACJA NA RZECZ WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO 
(CENTRUM EDUKACJI FUNDACJI WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA) ORAZ STOWARZYSZENIE BRANŻY EVENTOWEJ

 

X EDYCJA STUDIUM EVENT MANAGEMENT

 

Termin rekrutacji: do 15 listopada 2021 r.

Rozpoczęcie zajęć: listopad 2021 r.

 

Miejsce składania dokumentów: (kserokopie proszę wysyłać pocztą z dopiskiem "Rekrutacja Event Management")

 

Wydział Zarządzania UW

02-678 Warszawa

ul. Szturmowa 1/3, pok. B004

tel.: 022 55 34 190

mail: zgloszenie@wz.uw.edu.pl

 

Informacji na temat Studium udziela:

Natalia Gmerek

email: ngmerek@wz.uw.edu.pl

 

Liczba godzin: 168 (2 semestry)

Terminy zajęć: zjazdy odbywają się przeciętnie 1-2 razy w miesiącu, w soboty i niedziele.

 

Terminy zjazdów:

27 listopada 2021

28 listopada 2021

 

11 grudnia 2021

12 grudnia 2021

 

15 stycznia 2022

16 stycznia 2022

 

29 stycznia 2022

30 stycznia 2022

 

12 lutego 2022

13 lutego 2022

 

26 lutego 2022

27 lutego 2022

 

12 marca 2022

13 marca 2022

 

26 marca 2022

27 marca 2022

 

9 kwietnia 2022

10 kwietnia 2022

 

23 kwietnia 2022

24 kwietnia 2022

 

14 maja 2022

15 maja 2022

 

28 maja 2022

29 maja 2022

 

Sylwetka absolwenta

Studium skierowane jest zarówno do osób, które zainteresowane są pracą w zawodzie Event Managera, jak i tych, które zajmują się już organizacją wydarzeń na co dzień i chciałyby usystematyzować i poszerzyć swoje kompetencje z tego zakresu. W szczególności zajęciami powinni zainteresować się pracownicy agencji eventowych, reklamowych i PR, firm HR, pracownicy korporacji, hoteli i obiektów eventowych, przedstawiciele administracji publicznej, właściciele małych i średnich przedsiębiorstw.

 

 

Miejsce zajęć: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, ul. Szturmowa 1/3, Warszawa

Limit miejsc: 40 osób

 

Czesne: 6800 zł za 2 semestry (7000 zł płatne w 2 ratach lub 7200 zł płatne w 3 ratach)

 

Wymagane dokumenty:

- podanie o przyjęcie na studium (do pobrania tutaj)

- CV

Nie jest wymagany dyplom ukończenia studiów wyższych.

 

STUDIUM EVENT MANAGEMENT X EDYCJA

  • Bezpieczeństwo imprez masowych
  • Brief i kosztorys wg Dialogu Branżowego /Dobrego Przetargu/
  • Budowanie celów i strategii działań eventowych
  • Budowanie i zarządzanie zespołem eventowym
  • Charakterystyka branży eventowej
  • Charakterystyka branży ślubnej
  • Charakterystyka branży targowej w Polsce i za granicą
  • Doświadczenie zawodowe event managera
  • Etos i etyka pracy (w tym kodeks dobrych praktyk branży eventowej)
  • Event Management od A do Z
  • Fotografia eventowa
  • Kariera event managera
  • Komunikacja na linii dostawca- agencja
  • Komunikacja w branży eventowej  w Polsce i za granicą
  • Kultura pracy i higiena pracy event managera.
  • Logistyka eventów
  • Lokalizacje eventowe
  • Międzynarodowe Stowarzyszenia
  • Multimedia
  • Narzędzia do organizacji wydarzeń on line
  • Od kreacji do realizacji – współpraca z drukarniami
  • Organizacja eventów- pomysł na biznes - jak zacząć przygodę w branży MICE
  • Organizacja koncertów i współpraca z zespołami
  • Oświetlenie sceniczne
  • Plastyka eventu
  • Podstawy branży- podatki, PKD, terminologia
  • Prawa autorskie muzyków w branży eventowej
  • Prawo w branży eventowej
  • Procesy produkcyjne eventu
  • Przemysł targowy w Polsce i za granicą
  • Przygotowanie oferty, kreacja w eventach, planowanie eventów
  • ROI- zwrot z inwestycji
  • Różnica w rozumowaniu: dmc, incentive travel, agencja eventowa
  • Scenotechnika i scenografia eventowa
  • Sztuka prezentacji
  • Wizerunek branży eventowej z punktu widzenia globalnego
  • Charakteryzacja możliwości Studia on line
  • Marketing eventów on line i hybrydowych
  • Współpraca z konferansjerami na eventach
  • Współpraca z mediami branżowymi
  • Współpraca z mówcami konferencyjnymi
  • Współpraca z osobami publicznymi
  • Współpraca z osobami publicznymi, przewodnikami oraz budowanie programu dnia
  • Współpraca z tłumaczami konferencyjnymi
  • Współpraca z wirtualnym studiem
  • Zarządzanie projektami w branży eventowej
  • Zarządzanie wydarzeniem on line i hybrydowym
  • Zintegrowana komunikacja marketingowa



 

więcej
Kurs dla kandydatów na członków organów nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa i Samorządu Terytorialnego

Fundacja na rzecz Wydziału Zarządzania, Centrum Edukacji Fundacji Wydziału Zarządzania, zaprasza do udziału w kursie przygotowującym do egzaminu państwowego dla kandydatów na członków rad nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa.

Program kursu jest dostosowany do wymogów Ustawy z dnia 16 grudnia 2016 r. o zasadach zarządzania mieniem państwowym (Dz.U. 2016 poz. 2259).

 

Program zajęć przygotowujących do egzaminu, który zostanie przeprowadzony przez komisję wyznaczoną przez Prezesa Rady Ministrów:

 

Program kursu:

  1. Prawo gospodarcze publiczne
  2. Prawo gospodarcze prywatne, ze szczególnym uwzględnieniem prawa spółek kapitałowych
  3. Prawo pracy
  4. Prawo rynku kapitałowego
  5. Podstawy ekonomii
  6. Podstawy zarządzania
  7. Finanse przedsiębiorstw
  8. Rewizja finansowa oraz analiza sprawozdań finansowych
  9. Zasady ładu korporacyjnego w Rzeczypospolitej Polskiej, w Europie i na świecie
  10. Prawo gospodarcze Unii Europejskiej w zakresie związanym z pełnieniem funkcji członka organu nadzorczego

 

Zajęcia prowadzone będą przez specjalistów - praktyków,  urzędów centralnych, uczelni wyższych, kancelarii prawniczych oraz instytucji finansowych, dzięki czemu uczestnicy uzyskają zarówno teoretyczną, jak i praktyczną wiedzę z zakresu skutecznego funkcjonowania przedsiębiorstwa.

 

Planowane daty zjazdów

  • 04 - 05 kwietnia 2020
  • 18 - 19 kwietnia 2020
  • 09 - 10 maja 2020
  • 23 - 24 maja 2020 r.
  • 30 - 31 maja 2020 r.


Opis kursu:

  • Zajęcia będą się odbywać w siedzibie Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, ul. Szturmowa 1/3, w Warszawie
  • Kurs realizowany będzie w czasie 10. dni zajęć; 100 godzin lekcyjnych kursu + 4 godzin powtórzenia i konsultacji
  • Zajęcia są oferowane w systemie weekendowym, to jest w soboty i niedziele - od godz. 9.00
  • Cena uczestnictwa w kursie: 3000 zł brutto
  • Cena obejmuje wykłady, konsultacje, materiały szkoleniowe oraz świadectwo ukończenia kursu. 
  • Cena nie obejmuje zakwaterowania oraz opłaty egzaminacyjnej, dotyczącej państwowego egzaminu na członka organów nadzorczych.

 

Wpłaty za kurs powinny być wniesione na nr  konta Centrum Edukacji Fundacji Wydziału Zarządzania UW:
41 1240 6263 1111 0010 6150 1662 z dopiskiem – „Rady Nadzorcze” oraz imieniem i nazwiskiem uczestnika kursu.

Zgłoszenia w formie wypełnionego formularza (do pobrania tutaj) oraz dowodu wpłaty na konto należy w terminie do 29 marca 2020  r.:

  • wysłać drogą elektroniczną na adres: fundacja@wz.uw.edu.pl
  • lub wysłać faxem na nr: 22 55 34 001
  • lub złożyć osobiście na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego w Warszawie, ul. Szturmowa 1/3, pok. B004
  • UWAGA: zgłoszenie zostanie potwierdzone drogą mailową.

Wszelkie zapytania dotyczące kursu prosimy kierować na mail: fundacja@wz.uw.edu.pl lub telefonicznie na numer 22/ 55 34 190

więcej
EFMD Global
EQUIS1
Uniwersytet Warszawski
PRME
Ceeman
HR Excellence in Research
Eduniversal ranking
Eduniversal
Ministerstwo Nauki
Polska Komisja Akredytacyjna

© Copyright: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

ul. Szturmowa 1/3, 02-678 Warszawa
tel: +48 22 55 34 002, fax: +48 22 55 34 001; mail: wz@wz.uw.edu.pl

NIP: 525-001-12-66

 

Administratorem strony jest Sekcja Informacji i Promocji WZ UW

 

 

projekt: VisualTeam Logowanie dla pracowników