PL EN RU

Fundacja na rzecz Wydziału Zarządzania UW


Studium "Event Management"

FUNDACJA NA RZECZ WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO 
(CENTRUM EDUKACJI FUNDACJI WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA) ORAZ STOWARZYSZENIE BRANŻY EVENTOWEJ

IX EDYCJA STUDIUM EVENT MANAGEMENT 

Termin rekrutacji: do 15 listopada 2020 r.
Rozpoczęcie zajęć: listopad 2020 r.

Miejsce składania dokumentów: (kserokopie proszę wysyłać pocztą z dopiskiem "Rekrutacja Event management")

Wydział Zarządzania UW
02-678 Warszawa
ul. Szturmowa 1/3, pok. B004


tel.: 022 55 34 190
mail: zgloszenie@wz.uw.edu.pl

Informacji na temat Studium udziela:
Natalia Gmerek
email: ngmerek@wz.uw.edu.pl 


Liczba godzin: 168 (2 semestry) 
Terminy zajęć:  zjazdy odbywają się przeciętnie 1-2 razy w miesiącu, w soboty i niedziele.
 

Terminy zjazdów:

 

28 listopada 2020

29 listopada 2020

 

12 grudnia 2020

13 grudnia 2020

 

16 stycznia 2021

17 stycznia 2021

 

30 stycznia 2021

31 stycznia 2021

 

13 lutego 2021

14 lutego 2021

 

27 lutego 2021

28 lutego 2021

 

13 marca 2021

14 marca 2021

 

27 marca 2021

28 marca 2021

 

17 kwietnia 2021

18 kwietnia 2021

 

15 maja 2021

16 maja 2021

 

29 maja 2021

30 maja 2021

 

5 czerwca 2021

6 czerwca 2021

 

Miejsce zajęć: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, ul. Szturmowa 1/3, Warszawa

Limit miejsc:  40 osób

Czesne: 6000 zł za 2 semestry (6200 zł płatne w 2 ratach lub 6400 zł płatne w 4 ratach)

 

Wymagane dokumenty:
 

- podanie o przyjęcie na studium (do pobrania tutaj)

- CV

Nie jest wymagany dyplom ukończenia studiów wyższych.

 

Opis studium:

Program studium powstał we ścisłej współpracy Wydziału Zarządzania i Stowarzyszenia Branży Eventowej. Podstawowym celem studium jest przekazanie szerokiej wiedzy dotyczącej event managementu (zarządzania projektami eventowymi). Zajęcia będą się koncentrowały przede wszystkim na praktycznych aspektach zawodu event managera jednak z uwzględnieniem teoretycznej wiedzy z zakresu komunikacji marketingowej, prawa czy zarządzania projektami. Wykłady prowadzone będą zarówno przez kadrę naukową Wydziału Zarządzania oraz przez wybitnych przedstawicieli branży eventowej: właścicieli agencji eventowych i event managerów. Podzielą się oni swoją wiedzą zdobywaną przez wiele lat przy organizacji wydarzeń różnej skali w Polsce oraz za granicą. 

 

Program studiów obejmuje następująca zagadnienia:

  • Charakterystyka branży eventowej     
  • Reguły marketingu i komunikacja marketingowa
  • PR i sponsoring    
  • Internet i social media w eventach
  • Przywództwo
  • Sztuka prezentacji
  • Psychologia eventów
  • Warsztaty organizacji wydarzeń
  • Zarządzanie projektami
  • CSR w eventach
  • Incentive travel jako narzędzie wsparcia sprzedaży
  • Experiental marketing i case study eventów
  • Bezpieczeństwo imprez masowych
  • Rynek turystyki biznesowej
  • Utrzymanie lojalności klientów
  • Podstawy prawa w eventach
  • Event marketing
  • Event w strategii marki
  • Event jako narzędzie sprzedaży
  • Charakterystyka i rodzaje eventów
  • ROI w eventach
  • Zasady wyboru lokacji na event
  • Organizacja cateringu
  • Brief
  • Kreacja w projektach eventowych
  • Przygotowanie oferty w eventach
  • Planowanie i produkcja eventowa
  • Rozliczanie i podsumowanie eventu
  • Prawo autorskie i ZAIKS
  • Media w eventach
  • Narzędzia komunikacji w eventach
  • Scenografia eventowa
  • Nowe technologie w eventach
  • Narzędzia do organizacji wydarzeń
  • Umowy oraz kwestie pracownicze
  • Plastyka eventu
  • Scenotechnika
  • Multimedia
  • Oświetlenie sceniczne
  • Efekt WOW na eventach
  • Narzędzia i platformy do organizacji wydarzeń on-line
  • Nowe kompetencje "digital event managera”
  • Wydarzenia hybrydowe

 

Ponadto zorganizowane zostaną liczne spotkania i panele dyskusyjne z przedstawicielami różnych sektorów branży, podczas których uczestnicy studium będą mogli nie tylko zaczerpnąć praktycznej wiedzy, ale również nawiązać bezpośrednie kontakty.

 

Sylwetka absolwenta

Studium skierowane jest zarówno do osób, które są zainteresowane pracą w zawodzie Event Managera jak i tych, które zajmują się już organizacją wydarzeń na co dzień i chciały by usystematyzować i poszerzyć swoje kompetencje z tego zakresu. W szczególności zajęciami powinni zainteresować się pracownicy agencji eventowych, reklamowych i PR, firm HR, pracownicy korporacji, hoteli i obiektów eventowych, przedstawiciele administracji publicznej, właściciele małych i średnich przedsiębiorstw.

więcej
Kurs dla kandydatów na członków organów nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa i Samorządu Terytorialnego

Fundacja na rzecz Wydziału Zarządzania, Centrum Edukacji Fundacji Wydziału Zarządzania, zaprasza do udziału w kursie przygotowującym do egzaminu państwowego dla kandydatów na członków rad nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa.

Program kursu jest dostosowany do wymogów Ustawy z dnia 16 grudnia 2016 r. o zasadach zarządzania mieniem państwowym (Dz.U. 2016 poz. 2259).

 

Program zajęć przygotowujących do egzaminu, który zostanie przeprowadzony przez komisję wyznaczoną przez Prezesa Rady Ministrów:

 

Program kursu:

  1. Prawo gospodarcze publiczne
  2. Prawo gospodarcze prywatne, ze szczególnym uwzględnieniem prawa spółek kapitałowych
  3. Prawo pracy
  4. Prawo rynku kapitałowego
  5. Podstawy ekonomii
  6. Podstawy zarządzania
  7. Finanse przedsiębiorstw
  8. Rewizja finansowa oraz analiza sprawozdań finansowych
  9. Zasady ładu korporacyjnego w Rzeczypospolitej Polskiej, w Europie i na świecie
  10. Prawo gospodarcze Unii Europejskiej w zakresie związanym z pełnieniem funkcji członka organu nadzorczego

 

Zajęcia prowadzone będą przez specjalistów - praktyków,  urzędów centralnych, uczelni wyższych, kancelarii prawniczych oraz instytucji finansowych, dzięki czemu uczestnicy uzyskają zarówno teoretyczną, jak i praktyczną wiedzę z zakresu skutecznego funkcjonowania przedsiębiorstwa.

 

Planowane daty zjazdów

  • 04 - 05 kwietnia 2020
  • 18 - 19 kwietnia 2020
  • 09 - 10 maja 2020
  • 23 - 24 maja 2020 r.
  • 30 - 31 maja 2020 r.


Opis kursu:

  • Zajęcia będą się odbywać w siedzibie Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, ul. Szturmowa 1/3, w Warszawie
  • Kurs realizowany będzie w czasie 10. dni zajęć; 100 godzin lekcyjnych kursu + 4 godzin powtórzenia i konsultacji
  • Zajęcia są oferowane w systemie weekendowym, to jest w soboty i niedziele - od godz. 9.00
  • Cena uczestnictwa w kursie: 3000 zł brutto
  • Cena obejmuje wykłady, konsultacje, materiały szkoleniowe oraz świadectwo ukończenia kursu. 
  • Cena nie obejmuje zakwaterowania oraz opłaty egzaminacyjnej, dotyczącej państwowego egzaminu na członka organów nadzorczych.

 

Wpłaty za kurs powinny być wniesione na nr  konta Centrum Edukacji Fundacji Wydziału Zarządzania UW:
41 1240 6263 1111 0010 6150 1662 z dopiskiem – „Rady Nadzorcze” oraz imieniem i nazwiskiem uczestnika kursu.

Zgłoszenia w formie wypełnionego formularza (do pobrania tutaj) oraz dowodu wpłaty na konto należy w terminie do 29 marca 2020  r.:

  • wysłać drogą elektroniczną na adres: fundacja@wz.uw.edu.pl
  • lub wysłać faxem na nr: 22 55 34 001
  • lub złożyć osobiście na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego w Warszawie, ul. Szturmowa 1/3, pok. B004
  • UWAGA: zgłoszenie zostanie potwierdzone drogą mailową.

Wszelkie zapytania dotyczące kursu prosimy kierować na mail: fundacja@wz.uw.edu.pl lub telefonicznie na numer 22/ 55 34 190

więcej
Studium "Menedżer Contact Center"

FUNDACJA NA RZECZ WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO 
(CENTRUM EDUKACJI FUNDACJI WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA) ORAZ POLSKIE STOWARZYSZENIE MARKETINGU SMB


STUDIUM "MENEDŻER CONTACT CENTER"

 

Opis kierunku:

Kompleksowy projekt przygotowujący do pracy w zakresie zarządzania jednostkami typu contact center oraz rozwoju kompetencji menedżerskich. Studium Menedżer Contact Center to pierwszy w Polsce projekt edukacyjny o randze akademickiej dedykowany menedżerom, supervisorom, specjalistom oraz osobom aspirującym do zarządzania jednostkami zdalnej obsługi klienta i sprzedaży oraz całych jednostek Contact Center, przygotowany wspólnie przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

 

  • PRAKTYCZNY PROGRAM.

Zajęcia w ramach Studium koncentrują się na praktycznych aspektach zarządzania wszystkimi poziomami operacyjnymi. Wykłady i warsztaty obejmują kompleksowy zakres zagadnień istotnych dla praktycznego zarządzania jednostkami wykorzystującymi narzędzia contact center (telefon, chat, mail etc.). Celem Studium Menedżer CC jest przekazanie uczestnikom wszechstronnej wiedzy i umiejętności korzystania z narzędzi służących do profesjonalnego organizowania i zarządzania pracą jednostek zdalnej obsługi klienta i sprzedaży CC.

  • PRAKTYCY BIZNESU.

Wykładowcy to eksperci rynku zdalnej obsługi klienta i sprzedaży reprezentujący znane marki oraz wykładowcy akademiccy z biznesowym doświadczeniem. Dobieramy wykładowców, którzy doskonale rozumieją specyfikę branży oraz dzielą się swoim doświadczeniem zawodowym.

  • KLUCZOWE KOMPETENCJE MENEDŻERSKIE.

Rozwijamy kluczowe kompetencje menedżera, dotyczące motywowania, zarządzania zespołem, przywództwa, negocjacji, sztuki prezentacji, udzielania feedbacku oraz savoir vivre w biznesie.

  • CERTYFIKACJA.

Ukończenie całego programu Studium certyfikowane jest dyplomem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i SMB i zapewnia kompleksowe przygotowanie do pracy w charakterze menedżera zespołów zdalnej obsługi klienta, sprzedaży i jednostek contact center.

 

Profil absolwenta:

  • Menedżerów, supervisorów/kierowników oraz specjalistów, chcących rozwijać kluczowe kompetencje oraz poszerzać swoją wiedzę z zakresu branży contact center.
  • Osób aspirujących do zarządzania jednostkami zdalnej obsługi klienta i sprzedaży oraz całych jednostek Contact Center
  • To również atrakcyjna oferta dla firm, które chcę przyśpieszyć rozwój swoich pracowników.

 

Program Studium Menedżer Contact Center:

  • ZWIĘKSZENIE EFEKTYWNOŚCI ZESPOŁÓW CC

Przejdź dwu dniowe szkolenie z metody FRIS, która opisuję sposoby myślenia i działania. Naucz się jak wykorzystywać własne naturalne predyspozycję oraz członków zespołu. Szkolenie w cenie Studium Menedżer Contact Center!

  • ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI, PROCESAMI I JAKOŚCIĄ

Przejdź dwu dniowe szkolenie z zarządzania projektami i naucz się realizować cele. Dowiedz się jak optymalizować i zarządzać procesami biznesowymi oraz jak zarządzać jakością. Szkolenie w cenie Studium Menedżer Contact Center!

  • NARZĘDZIA ROZWOJOWE DLA PRACOWNIKÓW CONTACT CENTER

Poznaj nowoczesne formy rozwoju kompetencji pracowników i zwiększ efektywność zespołów w CC. Zyskaj bogate źródło inspiracji w oparciu o sprawdzone praktyki innych organizacji.

  • ZAGADNIENIA PRAWNE CONTACT CENTER

Zapoznaj się z najnowszymi przepisami i regulacjami prawnymi. Możliwość skorzystania z konsultacji.

 

Program rozwoju kluczowych kompetencji menedżera:

  • PRZYWÓDZTWO

Poznaj wiedzę z zakresu motywacji oraz wywierania wpływu, aby lepiej zarządzać zespołem i realizować cele.

  • SZTUKA PREZENTACJI, NEGOCJACJI I SAVOIR VIVRE W BIZNESIE

Naucz się profesjonalnie prezentować na spotkaniach oraz negocjować w środowisku biznesowym.

  • KREATYWNOŚĆ W BIZNESIE

Zostań wizjonerem i udoskonalaj organizację w oparciu o najnowsze narzędzia z zakresu design thinking.

  • FEEDBACK ORAZ OCENA PRACY

Rozwiń umiejętności udzielania informacji zwrotnej, aby budować zaangażowanie i motywację oraz podnosić efektywność pracy współpracowników.

 

Dodatkowe korzyści udziału w Studium Menedżer Contact Center:

  • POSZERZ SWOJĄ PERPSEKTYWĘ

Poznaj szerokie zagadnienia z zakresu zarządzania jednostkami contact center i zostań liderem w organizacji. Specjalistyczna wiedza, to kolejny krok do zastania ekspertem w branży contact center.

  • ROZWIŃ KLUCZOWE KOMPETENCJE MENEDŻERSKIE

Trenuj umiejętności menedżerskie podczas prowadzonych szkoleń i zostań inspirującym przywódcą. Otrzymaj certyfikat Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i SMB, poświadczający kwalifikację zawodowe.

  • DOŁĄCZ DO KLUBU MENEDŻERÓW CC

Uczestnicy Studium Menedżer Contact Center otrzymują zaproszenie do bezpłatnego członkostwa w klubie menedżerów, który zrzesza wybitnych ekspertów branżowych. Dołącz do sieci kontaktów, które ułatwią wymianę doświadczenia z najlepszymi praktykami biznesu.

  • BOGATĘ ŹRÓDŁO WIEDZY I INSPIRACJI

Wykładowcy Studium to praktycy biznesu, którzy dzielą się własnym doświadczeniem oraz dobrymi praktykami z własnych organizacji. Analiza casów oraz przykłady rozwiązań, są bogatym źródłem praktycznych rozwiązań i inspiracji do wdrażania zmian w organizacji. Poznaj najnowsze rozwiązania stosowane w największych firmach w Polsce.

  • PODRĘCZNIKI ORAZ UNIKALNE MATERIAŁY

Uczestnicy Studium Menedżer Contact Center, otrzymują bogate materiały oraz podręczniki m.in., ,,Zarządzanie Projektami’’. Dodatkowo udział w Klubie Menedżerów pozwala na dostęp do archiwalnych i przyszłych materiałów wykorzystywanych w ramach Studium.

 

 

Tryb nauki Studium Menedżer Contact Center:

Studium to dwusemestralny kurs prowadzony w formule studiów zaocznych – zjazdy odbywają się przeciętnie 1-2 razy w miesiącu (w soboty i niedziele) na Wydziale Zarządzania UW w Warszawie oraz w systemie nauczania on-line. Każdy z bloków tematycznych jest samodzielnym pakietem szkoleniowym uwzględniającym casy, praktyczne przykłady i rzeczowe analizy. Każdy z nich przygotowany został z uwzględnieniem interaktywnej metodyki nauczania (warsztaty, dyskusje, wspólne analizy). Istnieje możliwość uczestniczenia w poszczególnych blokach tematycznych lub w całym programie Studium, co rekomendujemy jako kompleksowy i spójny merytorycznie zakres nauczania.

 

Szczegółowe informacje na temat Studium:

 

Informator Studium Menedżer Contact Center (do pobrania tutaj)

 

Informacje organizacyjne:

 

Termin rekrutacji: do 19 listopada 2020 r.

 

Wymagane dokumenty:

 

 

Miejsce składania dokumentów: 

WZ UW, 02-678 Warszawa, ul. Szturmowa 1/3, pok. B004
pon.-pt.: 10.00 - 16.00
tel.: 022 55 34 190
mail: zgloszenie@wz.uw.edu.pl

Informacji na temat Studium udziela:

Jarosław Iżycki

email: jaroslaw.izycki@smb.pl

tel. 785-408-500

 

Natalia Gmerek
email: ngmerek@wz.uw.edu.pl 

 

 

Harmonogram zjazdów Studium Menedżer Contact Center:

  • 208h sesji szkoleniowych i wykładów
  • Zajęcia z ekspertami i praktykami biznesu
  • Casy study oraz praktyczne rozwiązania

 

Zainwestuj w rozwój kompetencji, zdobądź kwalifikację i rozwiń karierę w branży contact center!

więcej
EQUIS
Uniwersytet Warszawski
PRME
Ceeman
HR Excellence in Research
Eduniversal ranking
Eduniversal
Ministerstwo Nauki
Polska Komisja Akredytacyjna

© Copyright: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

ul. Szturmowa 1/3, 02-678 Warszawa
tel: +48 22 55 34 002, fax: +48 22 55 34 001; mail: wz@wz.uw.edu.pl

NIP: 525-001-12-66

 

Administratorem strony jest Sekcja Informacji i Promocji WZ UW

 

 

projekt: VisualTeam Logowanie dla pracowników