PL EN RU

Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets


Aims and scope

Assiciate Editors:

  • Dr Iwona Kowalska, Statistical Editor

Assistant Editor:

  • Tomasz Rosa

Scientific Reviewers Committee:

  • Awdziej Marcin, Kozminski University
  • Gębarowski Marcin, Rzeszów University of Technology, Poland
  • Gmerek Natalia, Faculty of Management, University of Warsaw
  • Gracz Leszek, University of Szczecin
  • Jasiulewicz Anna, Warsaw University of Life Sciences, Poland
  • Kitapci Olgun, Akdeniz University, Turkey
  • Kraszewska Magdalena, Collegium Civitas
  • Krot Katarzyna, Białystok University of Technology
  • Mihelič Katarina Katja, Faculty of Economics, University of Ljubljana, Slovenia
  • Mijal Michał, Faculty of Management, University of Warsaw
  • Mirońska Dominika, Warsaw School of Economics, Institute of International Management and Marketing
  • Pawłowska Anna, Faculty of Management, University of Warsaw
  • Siemieniako Dariusz, Białystok University of Technology
  • Trojanowski Mariusz, Faculty of Management, University of Warsaw
  • Wilczak Agnieszka, Faculty of Management, University of Warsaw
  • Zajkowska Monika, WSB Universities Gdańsk
  • Zbyrowski Rafał, Faculty of Management, University of Warsaw
AASBI
Uniwersytet Warszawski
PRME
MBA
Ceeman
ACCA
HR Excellence in Research
Eduniversal ranking
Eduniversal
Ministerstwo Nauki
Polska Komisja Akredytacyjna

© Copyright: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

ul. Szturmowa 1/3, 02-678 Warszawa
tel: +48 22 55 34 002, fax: +48 22 55 34 001; mail: wz@wz.uw.edu.pl

NIP: 525-001-12-66

 

Administratorem strony jest Sekcja Informacji i Promocji WZ UW

 

 

projekt: VisualTeam Logowanie dla pracowników