PL EN RU

Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets


JMCBEM 1(7)/2018

Customers’ Perceptions as an Antecedent of Satisfaction with Online Retailing Services

Peter Misiani Mwencha, Stephen Makau Muathe

 

Nostalgia and Culture: The Relationship Between Indicators of Acculturation and Nostalgia

Borsali Awicha Amina, Benhabib Abderrezak

 

The Impact of Social Media Usage on Employee and Organization Performance: A Study on Social Media Tools Used by an IT Multinational in Malaysia

Grace Shalini A/P Radhakrishnan, Abdul Basit, Zubair Hassan

 

An empirical investigation of adopters’ perceptions toward m-commerce: The case of Bulgarian University students

Nora Milanova, Vaggelis Saprikis

więcej
1 2
EQUIS
AASBI
Uniwersytet Warszawski
PRME
MBA
Ceeman
ACCA
HR Excellence in Research
Eduniversal ranking
Eduniversal
Ministerstwo Nauki
Polska Komisja Akredytacyjna

© Copyright: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

ul. Szturmowa 1/3, 02-678 Warszawa
tel: +48 22 55 34 002, fax: +48 22 55 34 001; mail: wz@wz.uw.edu.pl

NIP: 525-001-12-66

 

Administratorem strony jest Sekcja Informacji i Promocji WZ UW

 

 

projekt: VisualTeam Logowanie dla pracowników