Projekt pt. Społeczna odpowiedzialność nauki – od promocji po innowacje społeczne (finansowany ze środków MEiN) jest realizowany przez konsorcjum składające się z czterech instytucji:
Obie uczelnie badawcze (PW i UW) są sygnatariuszami Deklaracji Społecznej Odpowiedzialności Uczelni, zaś dobór Partnerów pozwala na realizację celu projektu, jakim jest popularyzacja osiągnięć naukowych, pracy naukowców, badań naukowych i prac rozwojowych oraz promocja nauki poprzez rozwój świadomości oraz wzrost zaangażowania poszczególnych grup interesariuszy uczelni. Istotnym założeniem projektu jest zaangażowanie różnych grup społeczności lokalnych, naukowców, przedstawicieli świata biznesu oraz władz samorządowych.
Proces popularyzacji realizowany jest na trzech poziomach:
Realizowane w ramach projektu działania obejmują m.in. warsztaty design thinking i service design, seminaria, konsultacje społeczne, konsultacje eksperckie, opracowane zostaną publikacje i materiały filmowe, których celem będzie pokazanie w przystępny sposób przydatności wiedzy naukowej w procesie rozwiązywania istotnych problemów społecznych. Działania te są realizowane zarówno na poziomie regionalnym (tj. województwo mazowieckie), jak również ogólnopolskim oraz za granicami kraju (m.in. Wielka Brytania, Słowenia).
Raport z badań przeprowadzonych w ramach etapu I: Społeczna odpowiedzialność nauki – od promocji po innowacje społeczne |
Zespół realizujący projekt na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego:
![]() |
![]() |
![]() |
dr hab., prof. ucz. Katarzyna Dziewanowska | dr hab., prof. ucz. Marcin Żemigała | mgr Małgorzata Szwed |
© Copyright: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
ul. Szturmowa 1/3, 02-678 Warszawa
tel: +48 22 55 34 002, fax: +48 22 55 34 001; mail: wz@wz.uw.edu.pl
NIP: 525-001-12-66
Administratorem strony jest Sekcja Informacji i Promocji WZ UW