PL EN RU

Studenci wyjeżdżający - Erasmus +


Dyżury koorynatora - semestr letni 2017/2018

Szanowni Państwo,

 

Dyżury koordynatora ds Erasmusa odbędą się w następujących terminach:

  • 30 stycznia (wtorek), godz. 10:00-11:00, pokój B404
  • 14 lutego (środa), godz. 11:00-12:00, jw
  • 19 lutego (poniedziałek), dyżur odwołany - komisja odwoławcza w sprawie wyjazdów zagranicznych
  • 26 lutego (poniedziałek), godz. 11:15-12:15, jw
  • 5 marca (poniedziałek), godz. 15:40-16:10, jw
  • 12 marca (poniedziałek), godz. 11:15-12:15, jw
  • 19 marca (poniedziałek), godz. 11:15-12:15, jw
  • 26 marca (poniedziałek), godz. 15:00-16:00, jw
  • 6 kwietnia (piątek), godz. 9:00-10:00, jw
  • 13 kwietnia (piątek), godz. 9:00-10:00, jw
  • 20 kwietnia (piątek), godz. 9:00-10:00, jw
  • 27 kwietnia (piątek), godz. 9:00-10:00, jw
  • 18 maja (piątek), godz. 9:00-10:00, jw
  • 1 czerwca (piątek), godz. 12:00-13:00, jw
  • 8 czerwca (piątek), godz. 9:00-10:00, jw
  • 15 czerwca (piątek), godz. 10:00-11:00, jw
  • 23 czerwca (sobota), godz. 15:45 (jeśli nikogo nie będzie, to wychodzę)
  • kolejne terminy będą sukcesywnie dodawane -  1 w lipcu, 1 w sierpniu i 1 po 15 września (proszę mądrze planować, jeśli chcą mnie Państwo osobiście zobaczyć w wakacje :-))

 

Poza tym, jestem dostępna mailowo (outgoing@wz.uw.edu.pl) - głównie w sprawach prostych i nie wymagających dywagacji. W przypadku rozbudowanych spraw, zachęcam do odwiedzenia naszego biura (C218), które jest czynne codziennie w godz. 10:00-16:00, a Pani Grażyna Olbryś-Ząbek zna odpowiedzi na prawie wszystkie Państwa pytania :-)

 

Z pozdrowieniami,

Katarzyna Dziewanowska

Koordynator wymiany zagranicznej

Rekrutacja na wyjazdy w ramach programu Erasmus+ 2 TURA

Szanowni Państwo,

 

poniżej znajdują się informacje na temat drugiej tury rekrutacji na wyjazdy zagraniczne w ramach programu Erasmus+.

więcej
Spotkanie informacyjne: studenci zakwalifikowani na wyjazdy

Szanowni Państwo,

 

zapraszamy na spotkanie informacyjne dla osób zakwalifikowanych na wyjazdy w przyszłym roku akademickim.Spotkanie odbędzie się 12 kwietnia (czwartek), godz. 16:00-18:00 w Auli C.

Opowiemy o formalnościach, wymogach dotyczących przedmiotów, finansach i innych ważnych rzeczach. Będzie także czas na pytania i odpowiedzi.

Spotkanie poprowadzi koordynator wymiany WZ UW oraz przedstawicielka BWZ UW.

 

Do zobaczenia!

Katarzyna Dziewanowska

koordynator

„Przyszłość ma znaczenie” – Stypendium naukowe w Holandii

NN Future Matters Scholarship in the Netherlands

 
 

Studia w Holandii? Finanse, zarządzanie, ekonomia? A dodatkowo jesteś pierwszą osobą spośród swojej rodziny, która podjęła studia? Oraz potrzebujesz wsparcia finansowego w czasie studiów?

więcej
Rekrutacja - WYNIKI OSTATECZNE

Szanowni Państwo,

 

przedstawiamy ostateczne wyniki rekrutacji (poniżej).

W konspekwencji rozpatrzenia odwołań doszło do pewnych zmian w liście przyznanych wyjazdów - każdy jednak został przypisany do uczelni, która znajdowała się na załączonej w dokumentacji liście.

Co dalej?.... (poniżej)

więcej
Rekrutacja - WSTĘPNE WYNIKI

Szanowni Państwo,

 

przedstawiamy WSTĘPNE wyniki rekrutacji na wyjazdy w ramach programu Erasmus+ (poniżej).

W dniach 20-26 lutego ( do godz. 11:00) w C218 przyjmowane są odwołania (szczegóły poniżej).

Tutaj znajduje się lista WOLNYCH MIEJSC, na które nadal można aplikować (szczegóły poniżej).

 

Pozdrawiamy,

Komisja Rekrutacyjna

więcej
1 2 3 4
EQUIS
AASBI
Uniwersytet Warszawski
PRME
MBA
Ceeman
ACCA
HR Excellence in Research
Eduniversal ranking
Eduniversal
Ministerstwo Nauki
Polska Komisja Akredytacyjna

© Copyright: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

ul. Szturmowa 1/3, 02-678 Warszawa
tel: +48 22 55 34 002, fax: +48 22 55 34 001; mail: wz@wz.uw.edu.pl

NIP: 525-001-12-66

 

Administratorem strony jest Sekcja Informacji i Promocji WZ UW

 

 

projekt: VisualTeam Logowanie dla pracowników