PL EN RU

dr hab.

Krzysztof Cybulski

Dyżur
B536 Sem. zimowy 2016/17 - poniedziałek 15.00 - 17.00
Telefon
22/ 55 34 023
  • Przewodnik do pisania pracy dyplomowej 2016
  • Wyzwania w zarządzaniu organizacją sprzedażową
  • Zadowolenie sprzedawców z organizacji a ich intencja dobrowolnego odejścia z firmy
  • Wykorzystanie okresu turbulencji do budowy efektywnej organizacji sprzedażowej
  • Wpływ fluktuacji sprzedawców na jakość obsługi klientów
  • The impact of selected personal variables
  • Sprawiedliwość organizacyjna a intencja odejścia sprzedawców z firmy
  • Sales Personnel and Competitive Advantage
  • Artykuł jubileuszowy
  • Rosnąca rola pozamaterialnych narzędzi motywowania sprzedawców
  • Przyczyny i konsekwencje wysokiej fluktuacji sprzedawców
  • Przedstawiciele medyczni na polskim rynku
  • Pozamaterialna motywacja sprzedawców
  • Organizacje sprzedażowe wobec wyzwań turbulencji rynkowych
  • Motywowanie personelu sprzedażowego w okresie turbulencji
  • Mity i fakty odnośnie działalności przedstawicieli medycznych
  • The relationship between salespeople satisfaction and their voluntary intention to leave
  • Wyzwania w zarządzaniu zespołami sprzedawców
  • Główne trendy w zarządzaniu personelem sprzedażowym firmy
  • Główne błędy w motywowaniu sprzedawców
AASBI
Uniwersytet Warszawski
PRME
MBA
Ceeman
ACCA
HR Excellence in Research
Eduniversal ranking
Eduniversal
Ministerstwo Nauki
Polska Komisja Akredytacyjna

© Copyright: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

ul. Szturmowa 1/3, 02-678 Warszawa
tel: +48 22 55 34 002, fax: +48 22 55 34 001; mail: wz@wz.uw.edu.pl

NIP: 525-001-12-66

 

Administratorem strony jest Sekcja Informacji i Promocji WZ UW

 

 

projekt: VisualTeam Logowanie dla pracowników