PL EN RU

Opis - Zarządzanie Zaoczne Negocjacje w Biznesie

Podstawowym celem niniejszych studiów jest przekazanie wiedzy i nauczenie konkretnych umiejętności z zakresu negocjacji i marketingu. Wiedza przekazywana w trakcie wykładów, ćwiczeń i warsztatów będzie miała charakter interdyscyplinarny, ogólny, dotyczący wszystkich dziedzin niezbędnych w pracy zawodowej. Jednocześnie przekazana wiedza, a w szczególności praktyczne umiejętności doprowadzą do nabycia kwalifikacji ułatwiających poruszanie się w określonych instytucjach i radzenia sobie ze szczególnymi sytuacjami. Zastosowanie metod interaktywnych w studiach spowoduje także uelastycznienie podejścia pracowników do rozwiązywania problemów pojawiających się w codziennej aktywności w organizacjach.

 
Sylwetka absolwenta
Wiedza i umiejętności z zakresu negocjacji skutecznie ułatwią działania w obrębie organizacji zarówno publicznych, jak i prywatnych. Umiejętne prowadzenie negocjacji dzięki pozyskanej w trakcie studiów wiedzy, zwiększy skuteczność poprzez wykorzystanie poznanych podczas studiów metod i  narzędzi. Wiedza w zakresie negocjacji i komunikacji pozwoli na konstruowanie efektywnych metod działania absolwentom zatrudnionym w różnego  rodzaju organizacjach.
 
Po ukończeniu studiów Absolwent:

  • zna podstawy teorii konfliktów oraz interdyscyplinarne zagadnienia związane z negocjacjami (teoria gier, ekonomia, prawo)
  • rozróżnia podejście integratywne i dystrybutywne w negocjacjach
  • zna i rozróżnia szkoły negocjacyjne (harwardzka i stanfordzka), zna podstawy negocjacji opartych o zasady (Fishera i Ury’ego)
  • wie, jak budować porozumienia korzystne dla obu stron
  • potrafi samodzielnie przygotować się do negocjacji biznesowych
  • rozpoznaje podstawowe techniki i taktyki negocjacyjne
  • wie, czym jest proces negocjacyjny i z jakich składa się elementów
  • rozróżnia najważniejsze strategie i taktyki stosowane w negocjacjach biznesowych oraz potrafi je zaaplikować w praktyce
  • umie rozpoznawać główne płaszczyzny marketingu w firmie
  • posiada zdolność opisywania i rozróżniania szczegółów każdej z płaszczyzn marketingowych
  • wie jak interpretować powiązania strategiczne między składowymi strategii marketingowej
  • posiada umiejętność dokonywania rozróżnień pomiędzy marketingiem zewnętrznym a marketingiem wewnętrznym firmy
  • umie analizować powiązania między uczestnikami kanału dystrybucji
  • rozróżnia możliwości i ograniczenia głównych form promocji
  • umie analizować skuteczność różnych technik promocyjnych
  • umie interpretować zadania dla kampanii promocyjnej
  • umie samodzielnie sporządzać briefy kampanii promocyjnej
  • wie jak analizować przekazy promocyjne
  • umie kontrolować realizację i budżety kampanii promocyjnej
  • umiejętnie wykorzystuje techniki negocjacyjne
  • posiada umiejętność posługiwania się technikami wywierania wpływu i perswazji oraz prawidłowego dokonywania  ustępstw
  • rozumie kontekst negocjacji międzynarodowych
  • ma świadomość podstawowych ograniczeń w skutecznych negocjacjach międzynarodowych
  • wykazuje lepszą sprawność w skutecznym komunikowaniu się (z naciskiem na słuchanie i zadawanie pytań)
  • posiada umiejętność analizy informacji z wielu dziedzin (ekonomia, finanse, prawo) i wykorzystuje je w negocjacjach
  • potrafi przygotować sekwencje alternatywnych propozycji negocjowanych porozumień oraz wykorzystać efekt zakotwiczenia w negocjacjach dystrybutywnych
  • zajęcia uczą także myślenia lateralnego
  • umie definiować różne sytuacje konfliktowe i świadomie stosuje odpowiednie do sytuacji style postępowania w konfliktach
  • potrafi kontrolować emocje w rozmowach biznesowych i rozumie rolę pozytywnych i negatywnych emocji w negocjacjach
  • zna zasady tworzenia koalicji
  • rozumie rolę percepcji pozycji negocjacyjnej w negocjacjach biznesowych
  • rozpoznaje i kontroluje uprzedzenia poznawcze w negocjacjach
  • jest uwrażliwiony na specyfikę negocjacji wielokulturowych
  • zna zasady negocjacji wielostronnych, potrafi współdziałać zespołowo, rozumie logikę negocjacji zbiorowych

 
Sylwetka kandydata
Studia skierowane są w szczególności do kadr menedżerskich i pracowniczych przedsiębiorstw i jednostek sektora publicznego, osób przygotowujących się do pełnienia funkcji kierowniczych, członków rad nadzorczych.

Kierownik studiów

dr Agnieszka Postuła
Postuła

Dyżury

Sem. zimowy 2017/18 - poniedziałek 10.00 - 11.00

Kontakt

Tel: 22/ 55 34 128 E-mail: apostula@wz.uw.edu.pl

Dziekanat studiów

Pokój: C203
Telefon: (22) 5534181
E-mail: psm@wz.uw.edu.pl

Godziny przyjęć:
pon., wt. - nieczynny
śr., czw. - 10.00 - 14.00
pt. 12.00 - 18.00 (w dniach zjazdów PSM)
sob. 08.00 - 16.00 (w dniach zjazdów PSM)
niedz. 08.00 - 12.00 (w dniach zjazdów PSM)
AASBI
Uniwersytet Warszawski
PRME
MBA
Ceeman
ACCA
HR Excellence in Research
Eduniversal ranking
Eduniversal
Ministerstwo Nauki
Polska Komisja Akredytacyjna

© Copyright: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

ul. Szturmowa 1/3, 02-678 Warszawa
tel: +48 22 55 34 002, fax: +48 22 55 34 001; mail: wz@wz.uw.edu.pl

NIP: 525-001-12-66

 

Administratorem strony jest Sekcja Informacji i Promocji WZ UW

 

 

projekt: VisualTeam Logowanie dla pracowników